Ապահովագրական մարքեթինգը և դրա կազմակերպման համակարգը

Գինը՝ 30000դրամ
Էջերի քանակը՝ 60էջ
Աշխատանքի տեսակը՝ Դիպլոմային

Բովանդակություն

Ներածություն

Գյուխ 1. Մարքեթինգի տեսական ասպեկտները ծառայությունների ոլորտում
1.1. Մարքեթինգը ծառայությունների ոլորտում. էությունն ու առանձնահատկությունները
1.2. Ապահովագրական մարքեթինգի առանձնահատկությունները և նրա զարգացումն ապահովող գործոնները

Գլուխ 2. Ապահովագրական մարքեթինգի փորձը անցումային տնտեսությամբ երկրներում
2.1. Մարքեթինգը զարգացող երկրների ապահովագրության մեջ
2.2. Ապահովագրական մարքեթինգը Հայաստանում. ընդհանուր բնութագիրը

Գլուխ 3. Ապահովագրական մարքեթինգի խնդիրներն ու հեռանկարները Հայաստանում

Եզրակացություն

Հատված

Array

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Влияние постарения населения на маркетинг банков и страховых компаний. Зубченко Л.А. // Маркетинг в России и за рубежом, №2, 2004 г.
2. Арасланов Т. Н. Маркетинг услуг: уточнение некоторых понятий с экономической точки зрения // Маркетинг в России и за рубежом. № 2. 2004.
3. Eiglier et Langeard, 1977
4. Zeithaml et al., 1990
5. Зубец А.Н. Маркетинговые исследования страхового рынка — М.: Центр экономики и маркетинга, 2001. — 244 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга — М., 1996, с. 13
7. Зубец А.Н. Страховой маркетинг в России.- 1999 г, с. 34
8. Зубец А.Н. Страховой маркетинг. — М.: Издательский центр “Анкил”, 1998. — 256 с.
9. Страхование: Краткое пособие для подготовки к экзамену / отв. Ред. Проф. Т.А.Федорова. — М.: 2001. — 176 с.

Պատվիրել այս աշխատանքը