Նորագույն, նոր ապրանքի վաճառահանման մարքեթինգային առանձնահատկությունները

Գինը՝ 37000դրամ
Էջերի քանակը՝ 74էջ
Աշխատանքի տեսակը՝ Մագիստրոսական թեզ

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Նոր ապրանքն իբրև կազմակերպության առաջընթացի գործոն
1.1. Կազմակերպության զարգացման համար նոր ապրանքի ներմուծման նշանակությունը
1.2. Նոր արտադրանքի յուրացման հիմնական խնդիրները
1.3.Մարքեթինգային հետազոտություններն իբրև արտադրվող ապրանքների ընթացակարգի անբաժան մաս

Գլուխ 2. Նոր ապրանքի մշակման և շուկա դուրս բերման գործընթացը. էությունը, փուլերը, ռիսկերը
2.1. Նոր ապրանքի մշակման և շուկա դուրս բերման էությունն ու հիմնական փուլերը
2.2 Մարքեթինգային հետազոտություններն ու դրանց դերը նոր ապրանքի մշակման ժամանակ
2.3. Նոր ապրանքների մշակման և շուկա դուրս բերման ժամանակ առաջացող ռիսկերն ու սխալները

Գլուխ 3. Նոր ապրանքի մշակումը “Անուշ” ընկերությունում
3.1 “Անուշ” ընկերության ընդհանուր բնութագիրը
3.2. Նոր ապրանքի դուրս բերման ռազմավարությունը շուկա. “Անուշ” ընկերության օրինակով

Եզրակացություն

Հատված

Array

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. К. Нордстрем Й. Риддерстррале. Бизнес в стиле фанк навсегда. Капитализм в удовольствие. Изд “манн, Иванов и Фербер” Москва 2008 С 110-112
2. Ландсбаум. Маркетинг- М.: ТК Велби, из-во “Проспект”. 2006-448с.
3. Никишкин В.В., Гурова И.В. Роль маркетинговых исследований в разработке стратегии выведения нового продукта на рынок. Маркетинг в России и за рубежом. №4, 1999.- с.78-91.
4. М.Ю.Рогожин. Теория и практика рекламной деятельности: Учебное Пособие. — М.: Издательство РДЛ,2001.-208c.
5. Щегорцов В.А.,Таранов. В.А. Маркетинг. — М.: ЮНИТИ-ДАНА.2005.-447c.
6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования товара. Маркетинг в России и за рубежом, №4, 1999. –с. 3-19.
7. Маркетинг: Учебник/ Под ред. А.Н. Романова. – М: Банки и биржи, Юнити, 1996. –с.560.
8. Попов Е. “Разработка нового товара” — “Информация и бизнес”, 2003, №1, 14-18 стр.

Պատվիրել այս աշխատանքը