Հատված
Ներկա շուկայական տնտեսության պայմաններում բոլոր ընկերությունները պետք է քայլեր ձեռնարկեն մրցակցային պայքարում գոյատևելու ու զարգանալու համար, ունենան ապագայում գործողությունների հստակ ծրագրեր, կոորդինացնեն իրենց գործունեությունը և մշակեն երկարաժամկետ ռազմավարություններ, որոնք թույլ կտան օպերատիվ կերպով արձագանքել շուկայի փոփոխվող պայմաններին, քանի որ ռազմավարությունը ընկերության նպատակներին հասնելու ուղին է: Այս առումով կարևոր նշանակություն ունի մանրակրկիտ ուսումնասիրությունների արդյունքում ձևավորել և ընտրել ընկերությանը առավելագույնս համապատասխանող և ճիշտ ռազմավարություն, որը կլինի կայուն ու միաժամանակ դինամիկ` հնարավորություն տալով ընկերության մարքեթոլոգներին շուկայական կանխատեսելի ու անկանխատեսելի իրավիճակային փոփոխությունների դեպքերում ձեռնարկել անհրաժեշտ միջոցառումներ` միաժամանակ չշեղվելով ընկերության առաքելությունից, հիմնական քաղաքականությունից ու զարգացման ուղղություններից:
Գրականության ցանկ
1. Գոմցյան Ա., Խաչատրյան Ս., ՀՀ ագրարային ոլորտի զարգացման արդի հիմնախնդիրները, Ե., 2005
2. Զաքարյան Ա., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան, 2013,
3. Էվանս Ռ., Մարքեթինգ, Երևան, 1992թ.,
4. Սուվարյան Յու․Մ., Շահնազարյան Ն․Հ,, <<Ռազմավարական կառավարում>>, Երևան, 2015,
5. Агромаркетинг и консалтинг, Ю.А. Цыпкин, А.Х. Люкшинов, Х.Д. Эриашвили, Москва 2000
6. Арженовский И. В., Маркетинг регионов: Учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по направлениям “Менеджмент” и “Экономика”, 2013,
7. Данько, Т.П. Менеджмент и маркетинг, ориентированный на стоимость. М.: ИНФРА-М, 2013
Девид Кревенс ”Стратегический маркетинг”, изд. Вильямс 2003
8. Джек Траут, Эл Райс Позиционирование: битва за умы, 20-е юбилейное издание. Пер. с англ.-СПб Питер, 2009.- серия деловой бестселлер
9. Дробышева, Л.А. Экономика, маркетинг, менеджмент, М.: Дашков и К, 2016,