Հատված
Մոդուլային տեխնոլոգիան ստացել է իր անունը «մոդուլ» բառից: Մոդուլային դասավանդման տեխնոլոգիան առանձնանում է՝ ուսուցման գործընթացը «ֆունկցիոնալ ստորաբաժանումների» ենթախմբերի, գործողությունների բաժանելով, որոնք սովորողողները կատարում են քիչ թե շատ անորոշ ձևով, ինչը թույլ է տալիս հասնել ծրագրված ուսումնական արդյունքների: Մոդուլային դասընթացի նպատակը սովորողի մոտ ինքնազարգացման հմտություններ ստեղծելն է, և այդ ամբողջ գործընթացը հիմնված է առաջնային՝ գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների ձևավորման ու զարգացման և երկրորդային՝ երկարաժամկետ անհատական կարողությունների զարգացման արդյունքների գիտակցված ընտրության վրա:
Գրականության ցանկ
1. Լրացուցիչ կրթական ծրագրերի կազմակերպման և իրականացման կարգը, ինչպես նաև ոչ ֆորմալ և ինֆորմալ ուսուցման արդյունքների գնահատման և ճանաչման կարգը սահմանելու մասին, ՀՀ կառավարության որոշում, 10 սեպտեմբերի 2015 թվականի N 1062-Ն, http://www.irtek.am/views/act.aspx?aid=82058:
2. Հայոց պատմության չափորոշիչ, https://cloud.mail.ru/public/DKJT/7imYKCLLv, Հանրակրթական պետական չափորոշիչ:
3. Հերթական ատեստավորման ենթակա դասվարների մասնագիտական զարգացման, վերապատրաստման դասընթացների ուղեցույց, http://www.cfep.am/sites/default/files/dasv ar%20ughecuyc.doc
4. ՀՀ կառավարության 2010 թվականի ապրիլի 8-ի N 439-Ն որոշման, https://www.e-gov.am/u_files/file/decrees /kar/2011/07/11_1088.pdf, Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենք:
5. Մելիքյան Գ., Գալոյան Ս., Չափորոշչահեն կրթությունը Հայաստանի Հանրապետությունում, Մանկավարժություն N5, 2011
6. Մկրտչյան Մ.Ա., Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակի իրականացման մեթոդաբանական, տեսական և գործնական հարցերը, Երևան, 2011
7. Պարսամյան Վ.Ռ., Հասկացման մանկավարժության անցնելու անհրաժեշտությունը, Մանկավարժություն 2010
8. https://nsportal.ru/shkola/russkiy-yazyk/library/2011/10/20/sushchnost-modulnogo-obucheniya, դիտման ամսաթիվ՝ 20.02.2020
9. Байденко В.И., Оскарссон Б., Базовые навыки (ключевые компетенции) как интегрирующий фактор образовательного процесса/Профессиональное образование и формирование личности специалистов: Научно-методический сборник, М., 2002
10. Беспалько В.П., Татур Ю.Г. Системно-методическое обеспечение учебновоспитательного процесса подготовки специалистов. — М., 1989