Հատված
Վաճառահանումը կամ իրացումը բոլոր այն միջոցառումների համակարգն է, որն իրականացվում է ապրանքը ֆիրմայից կամ ձեռնարկությունից դուրս գալուց հետո՝ մինչև սպառողին հասցնելը: Դա ներառում է ապրանքի տեղափոխումը՝ փոխադրումը, պահեստավորումը, պահպանումը, լրամշակումը, մինչև մեծածախ և մանրածախ առևտրի օղակները առաջմղումը, նախավաճառքային նախապատրաստումը և ապրանքի բուն վաճառքը:
Գրականության ցանկ
1. «Կոմերցիայի հիմունքներ», Ս.Հ.Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Տնտեսագետ, 2007,
2. Գ. Խաչատրյան, Ձեռնարկության էկոնոմիկա և կառավարում ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009
3. Քալանթարյան Պ., Արտադրական բիզնեսի կազմակերպում, Երևան 2015
4. Гаджинский А.М. Основы логистики: Учебное пособие. — М.: Маркетинг, 1996
5. Гончаров П.П. и др. Основы логистики: Учебное пособие. — Оренбург, 1995
6. Основы логистики’’ Миротин Л. Б., Сергеев В. И., Москва 2000
7. Логистика, Аникин Б.А., Федоров Л.С., Москва 2000
8. Основы логистики, Миротин Л. Б., Сергеев В. И., Москва 2000
9. Логистика и маркетинг, Чеботаев А.А., Чеботаев Д.А., Москва 2005