Հատված
Տնտեսության մեջ գենդերի ուսումնասիրության մոտեցումները սերտորեն կապված են հասարակության տնտեսական զարգացման ժամանակաշրջանների և, իհարկե, մարքեթինգային հասկացությունների հետ: Այսպիսով, նեոդասական միտումը կենտրոնացած էր տնային տնտեսությունների, մասնավորապես՝ աշխատանքի գենդերային բաժանման վրա: Մարքսիստական միտումը ուսումնասիրում է խնդիրը՝ գենդերային անհավասարության աղբյուրների և մեխանիզմների տեսանկյունից, և Դուրկհայմի տեսության համաձայն` մենք խոսում ենք սոցիոլոգիական մոտեցման մասին, տնտեսության մեջ գենդերի հարցի պարզաբանման նպատակով:
Գրականության ցանկ
1. Աբազյան Ն., Մանուկյան Ա., Գենդերային բաղադրիչի ներառումը Հայաստանում ՏՀՏ ոլորտի զարգացման ու տեղեկատվական հասարակության կառուցման քաղաքականություններում, Երևան 2014
2. Երկրի գենդերային իրավիճակի գնահատում, Ասիական զարգացման բանկ, 2015
3. Барлетта М. Как покупают женщины. – Вершина, 2006
4. Bartos R. Marketing to Women around the world. Harvard Business School Press, 1989
5. Berry Leonard L. Quality counts in services, too / Leonard L. Berry, Valerie A. Zeithaml, A. Parasuraman // Business Horizons. – 1985. – Vol.28 (May – June).
6. Ndubisi O.N. Relationship marketing and customer loyalty // Marketing Intelligence and Planning Vol.25, No. 1, 2007
7. Գրիգորյան Լ., Ղալումյան Ա., Ադամյան, Մ., Կնոջ կերպարը հայաստանյան գովազդում, http://www.osf.am/wp-content/uploads/2013/12/Advertising_research.pdf,
8. Глушакова Ю., Как работает гендерный маркетинг, 06.07.2016
http://www.advertology.ru/article137431.htm
9. Пиногорский Д.А.,, Гендер в современном маркетинге, Опубликовано в журнале “Маркетинг в России и за рубежом” №6 год – 2012, https://dis.ru/library/544/33148/
10. «Самые живучие и продолжительные рекламные кампании», 2012 [Электронный ресурс]. URL: adme.ru/kreativnyj-obzor/samye-zhivuchieiprodolzhitelnye-reklamnye-kampanii-119055/