Հատված
Բարոյական դաստիարակության դերը կարևորվում է նաև մեր օրերում: Անգլիացի մանկավարժ Պաուլ Խուեինի համոզմամբ, որը երկար ժամանակ աշխատել է Թայլանդում, ներկայումս «հասարակության մեջ անհամեմատ շատ են բռնությունները և խարդախությունները. գրեթե ամեն օր աշակերտները իրական և վիրտուալ կյանքում բախվում են անարդարությունների, խարդախությունների: Ինչքան ենք մենք լսում դպրոցում ահաբեկչությունների մասին, որքան շատ են բախումները և կռիվները հանցագործ խմբավորումների միջև, կամ երբ սովորողները քննությունների ժամանակ արտագրությամբ են զբաղվում:
Գրականության ցանկ
1. Բալյան Ա., Աշակերտների ճանաչողական պահանջմունքները և դրանց ձևավորման ուղիները, Երևան, 1982
2. Դավթյան Մ. և ուրիշներ, Կրթակարգի մշակման և ինտեգրման մոտեցումներ, Երևան, 2004
3. Էլկոնին Դ., Կրտսեր դպրոցականի ուսուցման հոգեբանություն, Երևան, 1975
4. Թադևոսյան Հ. Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2002
5. Խաչիբաբյան Ս., Ստեղծարարության զարգացման գործոնները կրտսեր դպրոցական տարիքում //Անձի հոգեբանության և կիրառական հարցեր, հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2016
6. Խուդոյան Ս., Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները, Երևան, 2004
7. Կոմենսկի Յ. Ա., Մեծ դիդակտիկա, Երևան, 1962
8. Հանրակրթության պետական կրթակարգ և Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004
9. Մանուկյան Մ. Մ., Արտադասարանական դաստիարակչական աշխատանքի առանձնահատկությունները, Երևան, 1980
10. Միքայելյան Մ., Զաքարյան Է., Դպրոցական հարմարման հոգեբանական առանձնահատկությունները հանրակրթական դպրոցի տարրական դասարաններում, «Հոգեբանությունը և կյանքը», Գիտահանր. հանդես, Երևան, 2013