Հատված
PR-ի վերջնական սահմանումը տալը դժվար է՝ այդ հասկացության մեջ մտնող նպատակների և գործունեության ընդարձակությունից ելնելով: Դրա համար էլ մինչ օրս չկա ընդհանուր ընդունված ձևակերպում:
Օրինակ՝ Մեծ Բրիտանիայի Հասարակական Հարաբերությունների ինստիտուտը կարծում է, որ PR-ը ծրագրված շարունակական ջանքեր են, որոնք ուղղված են կազմակերպության և նրա լսարանի միջև հարաբերությունների և փոխհամագործակցության ձևավորմանն ու ամրապնդմանը, որտեղ հասարակություն ասելով՝ հասկանում ենք տվյալ կազմակերպության աշխատողները, գործընկերները և նրա արտադրանքի սպառողները:
Public Relations-ը անգլերեն եզրույթ է, որը թարգմանաբար նշանակում է հանրային հարաբերություններ: PR երևույթի ամբողջական սահմանումը տալիս է անգլիացի Սեմ Բլեկը. Հանրային կապերը գիտություն է, մշակույթ, մեթոդների, հնարների, տեխնոլոգիաների միաձուլում՝ ուղղված արտաքին միջավայրի հետ փոխհամաձայնության հասնելուն, որը հիմնվում է ճշգրիտ և ամբողջական տեղեկատվության վրա:
PR-ի հիմնական նշանակությունը կազմակերպության բարձր հասարակական հեղինակության հասնելն է: Հարկ է PR-ը տարբերել գովազդից, թեև երկուսն էլ ապահովում են գործնական հարաբերությունների գործընթաց, մինչդեռ, գովազդը պատմում է ապրանքի մասին, իսկ PR-ը՝ արտադրող ընկերության:
Ս. Բլեքի սահմանումն այսպիսին է․ «PR-ը փոխհամաձայնության գալու մշակույթն ու գիտությունն է, որը հիմնված է բարձր տեղեկցվածության վրա»: