Հատված
Ռազմավարության մշակումը սկսվում է ձեռնարկության գլոբալ նպատակների ու առաքելությունների սահմանմամբ: Այնուհետև սահմանվում է առավել կոնկրետ նպատակները: Դրա համար հավաքվում է ամբողջական ինֆորմացիա ձեռնարկության ներքին միջավայրի, նրա մրցակիցների, շուկայական իրավիճակի և այն ամենի վերաբերյալ` ինչը կարող է ազդել ձեռնարկության գրծունեության վրա: Այդ պրոցեսը կոչվում է SWOT վերլուծություն: SWOT վերլուծության անցկացումից հետո պատկերացում է կազմվում ձեռնարկության ուժեղ և թույլ կողմերի և շուկայական հնարավորությունների ու սպառնալիքների մասին, որոնց կարող է բախվել ձեռնարկությունը: Այնուհետև ղեկավարությունը որոշում է` ինչ կոնկրետ գործունեությամբ պետք է զբաղվի ձեռնարկությունը: Այս ամենից հետո մշակվում է մարքեթինգային ռազմավարությունը: Ձեռնարկության մարքեթինգային ռազմավարությունը մշակվում է վաճառքի ընդլայնման և շուկայի բաժամնան նպատակով երկարաժամկետ շահույթի մեծացման համար:
Գրականության ցանկ
- Маркетинг, Учебник для вузов, Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн, Под общей редакцией Г.Л. Багиева, Москва: Экономика, 1999
- Панкрухин А.П., Маркетинг, Учебник, Москва: Инст. международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999,
- Классика маркетинга, Составители: Энис Б.М., Кокс К.Т., Москва: М.П., С-Пб.: Питер, 2001,
- Маркетинг, Учебник для вузов, Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн, Под общей редакцией Г.Л. Багиева, Москва: Экономика, 1999,
- Крылов И.В., Маркетинг, Москва: Центр, 1998,
- Панкрухин А.П., Маркетинг, Учебник, Москва: Инст. международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999,
- Музыкант В.Л., Формирование бренда средствами PR и рекламы, Москва: Экономика, 2004,
- Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
- Рюли Э., Управление ресурсами как фактор стратегического успеха, Проблемы теории практики управления,1995, #6,
- …