Նոր ծառայությունների ներդրման և առաջմղման մարքեթինգային ռազմավարությունները Ֆիգարո ՍՊԸ-ի օրինակով

Գին՝ 31500դրամ
Էջերի քանակ՝ 63էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10106

Բովանդակություն

Ներածություն    

ԳԼՈՒԽ 1. ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆՈՐ ՏԵՍԱԿՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՏԵՍԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

1.1«Ծառայություն» հասկացության էությունը, տեսակները

1.2Նոր ծառայությունների մշակման գործընթացը

ԳԼՈՒԽ 2. ՆՈՐ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ        

2.1Նոր ծառայությունների առաջմղման հիմնական մոտեցումները     

2.2. Նոր ծառայությունների ներդրման և դրանց առաջմղման խոչընդոտները ՀՀ-ում     

ԳԼՈՒԽ 3.  ՆՈՐ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՈՒՄԸ ԵՎ ԱՌԱՋՄՂՈՒՄԸ ՖԻԳԱՐՈ ՍՊԸ-Ի ՕՐԻՆԱԿՈՎ

3.1. Նոր ծառայության ներդրման մշակման գործընթացը Ֆիգարո ՍՊԸ-ում 

3.2. Ֆիգարո ՍՊԸ-ի կողմից ներդրվող նոր ծառայությունների առաջմղման առանձնահատկությունները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Գրականության ցանկ

Հատված

Իրականացրել ենք Ֆիգարո ընկերության Սեգաֆրեդո բրենդի ծառայությունների վերլուծություն և ներկայացրել նոր ծառայության մշակման գործընթացը՝ կոնկրետ օրինակի հիման վրա: Իրականացրել ենք սրճարանի ներդրումային ծրագրի իրականացման հիմնավորումը՝ կոկտեյլների բուկետների ուղղությունը զարգացնելու համար։ Ներդրումային ծրագրի իրականացման համար օգտագործվել են սեփական միջոցները։ Իրականացվել է ներդրումային նախագծի բնութագիրը, ներկայացվել է նախագծի անձնակազմի կառուցվածքը, նրանց գործառույթները, առաջարկվող պրոդուկտի արտաքին տեսքը, առաջմղման և գովազդային հիմնական հնարավորությունները և այլն: Ընդհանուր առմամբ, կարելի է ասել, որ այս նախագիծն ունի ներդրումային գրավչություն, քանի որ. ենթադրվում է, որ տարեցտարի սրճարանը կընդլայնվի, կավելանա տեսականին, կներդրվի նոր ծառայություններ, հետևաբար կավելանան վաճառքի ծավալներն ու կավելանան շահույթը, ինչը ներդրողի համար գլխավորն է։ Այս նախագիծը լավն է, քանի որ, ի տարբերություն մրցակիցների, սրճարանը առաջարկում է նորաոճ փաթեթավորում և նոր թիրախային լսարան:

Գրականության ցանկ

  1. Խաչատրյան, Ն․, «Ծառայությունների էկոնոմիկա», Էդիթ Պրինտ, Երևան, 2013
  2. Ս. Ղանթարջյան, Մարքեթինգի կառավարում, 2011թ.
  3. Վարդանյան Գ. Ի., Մարքեթինգի հիմունքներ. Եր., 2010
  4. ДэвидКревенс – «СтратегическийМаркетинг», Москва 2008
  5. Котлер, Ф., ”Основы маркетинга”, Москва, 2017
  6. Ландсбаум. Маркетинг- М.: ТК Велби, из-во “Проспект”. 2006-448с.
  7. Организация маркетинга. Определение емкости рынка.
  8. Разомасова, Е., “Сфера услуг: теория, состояние и разшитие”, Новосибирск, 2011
Պատվիրել/