Հատված
Գնորդը ցանկացած գնում կատարելու ժամանակ հիմք է ընդունում առաջին հերթին իր ֆինանսական հնարավորությունները, այնուհետև տվյալ ապրանքի օգտակարության աստիճանն իր համար: Աշխատանքում կատարված ուսումնասիրությունները ցույց տվեցին, որ կա գնորդների մի որոշակի սեգմենտ, որի պարագայում կարևորը ոչ թե պահանջմունի կամ կենսական անհրաժեշտության ու ֆինանսական հնարավորությունների առկայությունն է, այլ լյուքս դասի պահանջմունքները բավարարելը:
Գրականության ցանկ
- Գրիգորյան Ա., Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ, Երևան, 2010թ., էջ 16
- Զաքարյան Ա.Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013
- Алешина И. В., Поведение потребителей, Москва, Экономистъ, 2006, էջ 267
- Блэкуэлл Р. Д., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 9-е,10-е издание, Москва, Санкт-Петербург, Нижний Новгород, Воронеж, Ростов-на-Дону, Екатеринбург, Самара, Новосибирск,Киев, Харьков, Минск, 2002, 2007
- Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 10-е издание, СПБ, Питер 2007, էջ 35
- Врум В. Теория Ожиданий, изд. Прогресс, Москва, 2001 г., էջ 78
- Голдсмит Р. Браун С., Психология Потребителя в маркетинге, Питер, 2001г., էջ 57
- Котлер Ф., Вонг В., Сонтерс Дж., Армстронг Г., Основы маркетинга, 4-е европейское изд. Вильямс, Москва, 2009
- …