Գնորդի վարքագծի վերլուծությունը ՀՀ լյուքս դասի ապրանքների շուկայում

Գին՝ 32000դրամ
Էջերի քանակ՝ 64էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10107

Բովանդակություն

Ներածություն    

Գլուխ 1. Գնորդի վարքագծի ուսումնասիրության տեսամեթոդական հիմքերը ՀՀ շուկայում

1.1. Գնորդի վարքագծի հետազոտման սկզբունքները և ձևերը

1.2. Սպառողական  վարքագծի մոդելի վերլուծությունը    

1.3. Գնման որոշման վրա գործոնների ազդեցության վերլուծությունը

Գլուխ 2. Գնորդի վարքագծի վերլուծությունը «Zegna» բրենդի օրինակով

2.1. Լյուքս դասի բրենդային հագուստի գնորդի վարքագծի առանձնահատկությունները ՀՀ շուկայում

2.2. «Zegna» բրենդի գնորդի վարքագծի մոդելն ու դրա առանձնահատկությունները ՀՀ շուկայում  

2.3. Գնորդների լոյալության բարձրացմանն ուղղված մոտեցումները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հավելվածներ

Հատված

Գնորդը ցանկացած գնում կատարելու ժամանակ հիմք է ընդունում առաջին հերթին իր ֆինանսական հնարավորությունները, այնուհետև տվյալ ապրանքի օգտակարության աստիճանն իր համար: Աշխատանքում կատարված ուսումնասիրությունները ցույց տվեցին, որ կա գնորդների մի որոշակի սեգմենտ, որի պարագայում կարևորը ոչ թե պահանջմունի կամ կենսական անհրաժեշտության ու ֆինանսական հնարավորությունների առկայությունն է, այլ լյուքս դասի պահանջմունքները բավարարելը:

Գրականության ցանկ

  1. Գրիգորյան Ա., Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ, Երևան, 2010թ., էջ 16
  2. Զաքարյան Ա.Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013
  3. Алешина И. В., Поведение потребителей, Москва, Экономистъ, 2006, էջ 267
  4. Блэкуэлл Р. Д., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 9-е,10-е издание, Москва, Санкт-Петербург, Нижний Новгород, Воронеж, Ростов-на-Дону, Екатеринбург, Самара, Новосибирск,Киев, Харьков, Минск, 2002, 2007
  5. Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 10-е издание, СПБ, Питер 2007, էջ 35
  6. Врум В. Теория Ожиданий, изд. Прогресс, Москва, 2001 г., էջ 78
  7. Голдсмит Р. Браун С., Психология Потребителя в маркетинге, Питер, 2001г., էջ 57
  8. Котлер Ф., Вонг В., Сонтерс Дж., Армстронг Г., Основы маркетинга, 4-е европейское изд. Вильямс, Москва, 2009
Պատվիրել/