Արտադրանքի արտահանված ծավալների ընդլայնման ազդեցությունը ագրոբիզնեսի զարգացման վրա «Նիկոլա Ինթերնեյշնլ Արմենիա» ՍՊԸ

Գին՝ 22500դրամ
Էջերի քանակ՝ 45էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10108

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

  1. ԳՐԱԿԱՆ ԱԿՆԱՐԿ

ԳԼՈՒԽ 2 «ՆԻԿՈԼԱ ԻՆԹԵՐՆԵՅՇՆԼ ԱՐՄԵՆԻԱ» ՍՊԸ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ ԵՎ ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՈՒՄԸ

21 «Նիկոլա Ինթերնեյշնլ Արմենիա» ՍՊԸ գործունեության համառոտ բնութագիրը       

22 «Նիկոլա Ինթերնեյշնլ Արմենիա» ԱՊԸ արտադրական մասնագիտացումը       

ԳԼՈՒԽ 3 «ՆԻԿՈԼԱ ԻՆԹԵՐՆԵՅՇՆԼ ԱՐՄԵՆԻԱ» ՍՊԸ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԱՐՏԱՀԱՆՄԱՆ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ ԸՆԴԼԱՅՆՄԱՆ ՆԵՐՈՒԺԸ ԵՎ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

31 «Նիկոլա ինթերնեյշնլ Արմենիա» ՍՊԸ արտադրանքի արտահանման ծավալների ընդլայնման հնարավորությունները      

32 «Նիկոլա ինթերնեյշնլ Արմենիա» ՍՊԸ արտադրանքի արտահանման ծավալների ընդլայնման խոչընդոտները մրցակցային շուկայում

3.3 «Նիկոլա ինթերնեյշնլ Արմենիա» ՍՊԸ արտադրանքի արտահանման ծավալների ընդլայնման ազդեցության գնահատումը ֆինանսական արդյունքների վրա

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Պահածոների արտադրության ոլորտի յուրաքանչյուր ձեռնարկություն ձգտում է դուրս գալ արտաքին շուկա: «Նիկոլա ինթերնեյշնլ Արմենիա» ընկերությունը արտահանում է ՌԴ, Ուկրաինա, ԱՄՆ, Գերմանիա, որտեղից էլ` տարբեր  երկրներ: Արտահանման ծավալները այնքան էլ բավարար չեն, որովհետև հնարավորություններս այդ առումով ավելի մեծ են: Այդ ուղղությամբ շատ դժվար է աշխատել, մասնավորապես, Եվրոպայում, որտեղ շուկան հագեցած է:

Գրականության ցանկ

  1. Գյուղատնտեսության դերը շուկայական հարաբերությունների անցման շրջանում, Համաժողովի նյութեր, 9-10 նոյեմբերի, 1995, Երեւան 1995
  2. Գրիգորյան, Մարքեթինգային ընթացակարգերը արտաքին շուկա դուրս գալու գործընթացում (ՀՀ նյութերով), թեկնածուական ատենախոսություն, Երեւան, ՀՊՏՀ, 2006,
  3. Դարբինյան Ա.Վ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական ինտեգրացման գործընթացում, Երևան, “Պետական ծառայություն”, 2000
  4. Հաստեդ Ս., Մելվին Մ. Միջազգային տնտեսագիտություն, հատոր 2, Միջազգային առևտուր, Երևան, “Գիտանք”, 2001
  5. Հովակիմյան Ա.Մ., Միջազգային տնտեսական հարաբերություններ, Երևան, “Հայաստան”, 2002
  6. Ղուշչյան Հ. Բ., Շուկայական տնտեսության ժամանակակից հարցերը, դասախոսություններ, Եր., “Տնտեսագետ”, 1995
Պատվիրել/