ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Գին՝ 10500դրամ
Էջերի քանակ՝ 21էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10111

Բովանդակություն

ԳԼՈՒԽ ԱՌԱՋԻՆ

ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1.1.Կրտսեր դպրոցի նպատակներն ու խնդիրները

1.2 Կրտսեր դպրոցականի առանձնահատկությունները

Գրականության ցանկ

Հատված

Կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների մտավոր զարգացման վրա մեծ ներգործություն են ունենում սոցիալական ինստիտուտները (ընտանիքը, դպրոցը, արտադասարանական խմբակները): Ինտելեկտի զարգացման այլ բաղադրիչների շարքում մենք, այսպես ասած, կենտրոնանում և ծանրաբեռնում ենք միայն մի տեսանկյունը: Նման մոտեցումը խախտում, դեֆորմացնում է երեխայի անհատականությունը, եթե օժտված երեխաների դաստիարակության մեջ հաշվի չեն առնվում ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը, սոցիալական և էմոցիոնալ ակտիվ գործունեությունը, այդպես տագնապային վիճակն առավել է խորանում: Խաղերից բացի՝ տագնապային վիճակների խաղթահարմանը նպաստում են երեխաների ստեղծագործական միտքը, մտածողությունը, տրամաբանությունը զարգացնող վարժությունները:

Գրականության ցանկ

  1. Ջ. Գյուլամիրյան, Կրթության` նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական օղակների հաջորդայնության ապահովումը՝ որպես դպրոցական ուսուցմանը 5,5-6 տարեկանների հարմարեցման կարևոր պայման, «Մանկավարժական միտք», 2010, N1-2:
  2. Թադևոսյան Հ. Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ:-Եր., 2002:
  3. Հանրակրթության պետական կրթակարգ և Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004:
  4. Մայրենի: Ուսուցչի ձեռնարկ: 5-6-րդ դասարաններ, Երևան, 2011:
  5. Շչուկինա Գ. Ի., Մանկավարժություն, Երևան, 1969:
  6. Պետրովսկի, Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն, Եր., 1974:
  7. Թադևոսյան Հ. Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ:-Եր., 2002:
  8. Люблинская А.А., Детская психология. — М., 1971.
  9. Божович, Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте, СПб., 2008.
  10. Садилова О. В., Связь уровня тревожности младших школьников с продуктивностью их интеллектуальной деятельности // Начальная школа, №7, 2003.
Պատվիրել/