Հատված
Կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների մտավոր զարգացման վրա մեծ ներգործություն են ունենում սոցիալական ինստիտուտները (ընտանիքը, դպրոցը, արտադասարանական խմբակները): Ինտելեկտի զարգացման այլ բաղադրիչների շարքում մենք, այսպես ասած, կենտրոնանում և ծանրաբեռնում ենք միայն մի տեսանկյունը: Նման մոտեցումը խախտում, դեֆորմացնում է երեխայի անհատականությունը, եթե օժտված երեխաների դաստիարակության մեջ հաշվի չեն առնվում ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը, սոցիալական և էմոցիոնալ ակտիվ գործունեությունը, այդպես տագնապային վիճակն առավել է խորանում: Խաղերից բացի՝ տագնապային վիճակների խաղթահարմանը նպաստում են երեխաների ստեղծագործական միտքը, մտածողությունը, տրամաբանությունը զարգացնող վարժությունները:
Գրականության ցանկ
- Ջ. Գյուլամիրյան, Կրթության` նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական օղակների հաջորդայնության ապահովումը՝ որպես դպրոցական ուսուցմանը 5,5-6 տարեկանների հարմարեցման կարևոր պայման, «Մանկավարժական միտք», 2010, N1-2:
- Թադևոսյան Հ. Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ:-Եր., 2002:
- Հանրակրթության պետական կրթակարգ և Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004:
- Մայրենի: Ուսուցչի ձեռնարկ: 5-6-րդ դասարաններ, Երևան, 2011:
- Շչուկինա Գ. Ի., Մանկավարժություն, Երևան, 1969:
- Պետրովսկի, Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն, Եր., 1974:
- Թադևոսյան Հ. Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ:-Եր., 2002:
- Люблинская А.А., Детская психология. — М., 1971.
- Божович, Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте, СПб., 2008.
- Садилова О. В., Связь уровня тревожности младших школьников с продуктивностью их интеллектуальной деятельности // Начальная школа, №7, 2003.
- …