Նորաձևության շուկան և խթանման ռազմավարության առանձնահատկությունները տվյալ շուկայում

Գին՝ 15000դրամ
Էջերի քանակ՝ 30էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10112

Բովանդակություն

ԳԼՈՒԽ 1.ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՆ ԵՎ ԽԹԱՆՄԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՏՎՅԱԼ ՇՈՒԿԱՅՈՒՄ

1.1.Նորաձևության շուկան, զարգացման պատմությունը

1.2.Համաշխարհային նորաձևության շուկայի բնորոշումը

13. ՀՀ նորաձության շուկայի արդի նկարագիրը

Հատված

Վերլուծելով նորաձևության տեսությանը վերաբերող մի շարք աշխատանքներ՝ կարելի է եզրակացնել, որ լայն իմաստով նորաձևության տակ հասկանում են պատմական որոշակի ժամանակահատվածում գոյություն ունեցող և բոլորի կողմից ընդունված վերաբերմունքը մշակույթի, արվեստի, կենսաոճի, վարքագծի կանոնների, գրականության, ճարտարապետության և այլնի արտաքին ձևերին: Առավել նեղ իմաստով և առավել հաճախ նորաձևությունը դիտարկում են որպես հասարակության կողմից նորաձև ապրանքների և ծառայությունների սպառում՝ էսթետիկական պահանջմունքների բավարարման և սպառողի սոցիալական կարգավիճակը ընդգծելու նպատակով: Խոսքը, մասնավորապես, մասնագիտական, ազգային, կրոնական պատկանելության մասին է, ենթամշակույթներին պատկանելու մասին, հարստության մակարդակի, տարիքի մասին և այլն։ Միևնույն ժամանակ, հաճախ կարգավիճակային դրսևորումների շուրջ ձևավորվում է մի ամբողջ ինդուստրիա, որն իր մեջ ներառում է հատուկ հագուստ և աքսեսուարներ արտադրողներին, մասնագիտացված լրատվամիջոցներին, երաժշտական ​​պիտակներ և այլն: Ժամանակի ընթացքում առանձին տարրեր կարող են միաձուլվել ընդհանուր մշակույթի մեջ:

Գրականության ցանկ

  1. Седых И. А., Индустрия моды. 2019 год, М-2020,
  2. Брюс М., Хайнс Т. Маркетинг в индустрии моды: комплексное исследование специалистов отрасли. – Минск: Гревцов Букс, 2011.
  3. Линдстром М. Buyology: Увлекательное путешествие в мозг современного потребителя. – М.: Эксмо, 2010.,
  4. Лотман Ю.М. Культура и взрыв. — М.: Прогресс. Гнозис, 2002.
  5. Хайнс Т. Маркетинг в индустрии моды: комплексное исследование для специалистов отрасли/ Тони Хайнс, Маргарет Брюс. – Минск: Гревцов Букс, 2011.
  6. Сорокин П.А. Социальная и культурная динамика: Исследование изменений в больших системах истины, этики, права и общественных отношений. – СПб.: РХГИ, 2000.
Պատվիրել/