Հատված
Վերլուծելով նորաձևության տեսությանը վերաբերող մի շարք աշխատանքներ՝ կարելի է եզրակացնել, որ լայն իմաստով նորաձևության տակ հասկանում են պատմական որոշակի ժամանակահատվածում գոյություն ունեցող և բոլորի կողմից ընդունված վերաբերմունքը մշակույթի, արվեստի, կենսաոճի, վարքագծի կանոնների, գրականության, ճարտարապետության և այլնի արտաքին ձևերին: Առավել նեղ իմաստով և առավել հաճախ նորաձևությունը դիտարկում են որպես հասարակության կողմից նորաձև ապրանքների և ծառայությունների սպառում՝ էսթետիկական պահանջմունքների բավարարման և սպառողի սոցիալական կարգավիճակը ընդգծելու նպատակով: Խոսքը, մասնավորապես, մասնագիտական, ազգային, կրոնական պատկանելության մասին է, ենթամշակույթներին պատկանելու մասին, հարստության մակարդակի, տարիքի մասին և այլն։ Միևնույն ժամանակ, հաճախ կարգավիճակային դրսևորումների շուրջ ձևավորվում է մի ամբողջ ինդուստրիա, որն իր մեջ ներառում է հատուկ հագուստ և աքսեսուարներ արտադրողներին, մասնագիտացված լրատվամիջոցներին, երաժշտական պիտակներ և այլն: Ժամանակի ընթացքում առանձին տարրեր կարող են միաձուլվել ընդհանուր մշակույթի մեջ:
Գրականության ցանկ
- Седых И. А., Индустрия моды. 2019 год, М-2020,
- Брюс М., Хайнс Т. Маркетинг в индустрии моды: комплексное исследование специалистов отрасли. – Минск: Гревцов Букс, 2011.
- Линдстром М. Buyology: Увлекательное путешествие в мозг современного потребителя. – М.: Эксмо, 2010.,
- Лотман Ю.М. Культура и взрыв. — М.: Прогресс. Гнозис, 2002.
- Хайнс Т. Маркетинг в индустрии моды: комплексное исследование для специалистов отрасли/ Тони Хайнс, Маргарет Брюс. – Минск: Гревцов Букс, 2011.
- Сорокин П.А. Социальная и культурная динамика: Исследование изменений в больших системах истины, этики, права и общественных отношений. – СПб.: РХГИ, 2000.
- …