Հատված
Դեռ հին ժամանակներից թատրոնը հետևողականորեն ընդլայնել է իր ազդեցությունը, ամրապնդել իր տեղը գեղարվեստական կյանքում, մարդու և հասարակության սոցիալական և հոգևոր երկխոսության տարածքում։ Բեմի և դահլիճի փոխհարաբերությունների դինամիկան պատմական տարբեր փուլերում դիտարկվում է իմաստային և սեմալիստական մոտեցումների տեսանկյունից։ Այսպիսով, թատրոնը գործում է մարդու և հասարակության հարաբերությունների համակարգում՝ սերնդեսերունդ փոխանցելով բարոյական և գեղարվեստական արժեքները, գեղարվեստական ընկալման փորձն ու հմտությունները, սոցիալականացման գործընթացում մարդուն անհրաժեշտ հոգեբանական մեխանիզմների ըմբռնումը։
Գրականության ցանկ
- Զաքարյան Ա., Սահակյան Շ., Գրիգորյան Ա., Ղուկասյան Ն., Սահակյան Լ. (2013 թ.) «Մարքեթինգի հիմունքներ», Տնտեսագետ հրատարակչություն, Երևան։
- Ի՞նչ է խտրականությունը, Նոր սերունդ ՀԿ, Հայաստան, Երևան 2015, էջ 5-15, աղբյուրը՝ https://hkdepo.am/up/docs/discrimination-brochure-by%20NGNGO-Armenia.pdf
- Հաշմանդամություն ունեցող երեխաների հանդեպ վերաբերմունքը Հայաստանում, Յունիսեֆ, Սիվիլիթաս, Երևան 2014, աղբյուրը՝ https://www.unicef.org/armenia/media/1871/file.pdf
- Ղարիբյան Ա. , Խտրականության դրսևորումները հաշմանդամություն ունեցող անձանց նկատմամբ , զեկույց, աղբյուրը՝ https://rm.coe.int/0900001680a25dfe
- Սովետահայ թատրոն (1921-1991թթ.), աղբյուրը՝ https://ostarmenia.com/hy/hayastan-tatronau/
- “История зарубежного театра”, под редакцией проф. Г.Н. Бояджиева и проф. А.Г. Образцовой. Из-во “Просвещение”,Москва,1981 г,
- А.Н. Митта. Кино между адом и раем. Кино по Эйзенштейну, Чехову, Шекспиру, Куросаве, Феллини, Хичкоку, Тарковскому.. М.: Подкова, 1999. 480 с., источник: http://teatrsemya.ru/lib/teatr/dramaturgija/mitta_aleksandr-kino_mezhdu_adom_i_raem.pdf
- …