Ծնողական կրթությունը ոչ ֆորմալ կրթության համատեքստում

Գին՝ 7000դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10124

Բովանդակություն

Գլուխ 1. Ծնողական կրթության հարցերը մասնագիտական գրականության մեջ

1.1  Ծնողական կրթության արդի խնդիրները

1.2 Ոչ ֆորմալ կրթությունը ծնողական կրթության համատեքստում

1.3 Ծնողի գործառույթները, իրավունքները և պարտականությունները       

Հատված

Ծնողների կրթությունը դաստիարակչական գործընթաց է, որն ուղղված է ծնողների և երեխաների կողմից ընտանեկան մշակույթի հիմունքների յուրացմանը, այն ոչ միայն սոցիալական որբության կանխարգելումն է, այլև հոգևոր և բարոյական անհատականություն դաստիարակելու միջոց: Եվ ամենակարևորը՝ կրթված ծնողները կարողանում են ձևավորել իրենց երեխայի հոգևոր և բարոյական անհատականության հիմքերը, որոնք, ի վերջո, կապահովեն հասարակության բարոյական հիմքերը և պետության անվտանգությունը։

Գրականության ցանկ

  1. Björklund, K.G. Salvanes, Education and family background: Mechanisms and policies, E.A. Hanushek, S. Machin, L. Woessmann (Eds.), Handbooks in economics, Vol. 3, North-Holland, The Netherlands: (2011).
  2. L.Buis, The composition of family background: The influence of the economic and cultural resources of both parents on the offspring’s educational attainment in the Netherlands between 1939 and 1991, European Sociological Review, 29 (3) (2013),
  3. Կրթության մասին ՀՀ օրենք, հոդված 3, https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=68299:
  4. Букина Н. Н. Неформальная образовательная помощь педагогам и родителям в условиях профильной школы : метод. пособие. — СПб.: ГНУ ИОВ РАО, 2006,
  5. Букина Н. Н. Становление системы неформальногообразования взрослых // Человек и образование. – 2006, №7.
  6. Практическая андрагогика. Кн. 1. Современные адаптивные системы и технологии образования взрослых / под ред. В. И. По-добеда, А. Е. Марона. — СПб.: ИОВ РАО, 2003. — 404 с.
  7. Матвеева Л. В. Об образовательной функции современной отечественной семьи // Новое в психолого-педагогических исследованиях. — М.: Изд-во МПСИ, 2006, Вып.1.
Պատվիրել/