ԴՊՐՈՑԻՆ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋ

Գին՝ 35500դրամ
Էջերի քանակ՝ 71էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 10130

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1.  ԱՎԱԳ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆեՐԻ ԴՊՐՈՑԻՆ  ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆ՝  ՈՐՊԵՍ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ  ՊԱՀԱՆՋ , ՀԻՄՆԱԽՆԴՐԻ ՏԵՍԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

1.1      Երեխայի դպրոցին նախապատրաստման եզրույթի մեկնաբանությունը հոգեբանական գիտելիքի տիրույթում

12 Պահանջմունքադրդապատճառային ոլորտի վերլուծությունը հոգեբանական հետազոտություններում

1,3  Ավագ նախադպրոցականի    դրդապատճառային և ինտելեկտուալ ոլորտների ձևավորման սոցիալ-հոգեբանական առանձնահատկությունները

ԳԼՈՒԽ 2     ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ

ԱՎԱԳ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ  ԴՊՐՈՑԻՆ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԻՆՏԵԼԵԿՏՈՒԱԼ ԶԱՐԳԱՑՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ  ԵՎ  ԴՐԴԱՊԱՏՃԱՌԱՅԻՆ ՈԼՈՐՏԻ  ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՈՒՄԸ 

2.1 Հետազոտական աշխատանքի ընտրակազմը և մեթոդիկաների ընտրությունը…

2.2 Հետազոտության  արդյունքների վերլուծությունը

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ

Հատված

Մանկապարտեզը կրթության առաջին աստիճանն է, որտեղ երեխան ստանում է բարոյականության նախնական դասերը, ձեռք բերում մեծահասակների և հասակակիցների հետ շփման փորձ, ինքնավստահություն, ուսուցման գործընթացի նախնական կարողություններ, բացահայտում իր ստեղծագործական կարողությունները խաղերի մեջ և խմբային աշխատանքում: Նախադպրոցական կրթությունը Հայաստանի Հանրապետությունում շարունակական կրթության համակարգի սկզբնական բաղկացուցիչն է: Նախադպրոցականների կրթական համալիր ծրագիրը կազմված է նախադպրոցական կրթության չափորոշիչների հիման վրա` այդ տարիքի երեխաների դաստիարակության և ուսուցման հոգեֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունների հաշվառմամբ: Անձի ձևավորման մասին փաստացի կարելի է խոսել 3 տարեկանից սկսած, երբ երեխան ինքն իրեն դիմում է ոչ թե անունով, այլ անձնական դերանունով: Սակայն դեռևս նրա անձի մի շարք ոլորտներ, օրինակ` ինքնագնահատականը, ներքնայնացված չեն, որի համար երեխան անընդհատ փորձում է իրեն ճանաչել հիմնականում մեծահասակների արձագանքներում:

Գրականության ցանկ

  1. Հովհաննիսյան Ա., Դպրոցի շեմին, Երևան, 2003:
  2.  Մազմանյան Մ.Ա., Դասախոսություններ  հոգեբանությունից, Երևան, 1979:
  3. Մանուկյան և ուրիշներ Լ., Մանկապարտեզի ավագ խմբի կրթական համալիր ծրագիր, Երևան, 2008:
  4. Մարության  Ա. Ս., Դալլաքյան Ա. Մ., Նախադպրոցական մանկավարժություն, Երևան, 2008:
  5. Նալչաջյան Ա.Ա., Մկրտչյան Մ.Հ.,  Դրդապատճառ, կոնֆլիկտ,   Ե., 1978:
  6. Սարգսյան Ա., Երեխայի հոգեբանական պատրաստությունը դպրոցական ուսուցմանը, Երևան, 1998 :
  7. Берн Р., Развитие Я концепции, М., 1986.
  8. Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка: изучение мотивации поведения детей и подростков, М.: Академия,
  9. Большой психологический словарь / под редакцией Б.Г. Мещерякова, В.П. Зинченко. – М.: Прайм-Еврознак,
  10. Венгер Л. А. Готов ли ваш ребёнок к школе /Л. А. Венгер; под ред. Т.Д. Марцинковская. — М.: Знание, 1994.
  11. Гуткина Н. И., Психологическая готовность к школе. 4-е изд., перераб. и дополн. СПб.: Питер, 2004.
  12. ….
Պատվիրել/