ԴՊՐՈՑԻ ՏՆՕՐԵՆԸ՝ ՆԵՐԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ԳԼԽԱՎՈՐ ՍՈՒԲՅԵԿՏ

Գին՝ 14000դրամ
Էջերի քանակ՝ 28էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10139

Բովանդակություն

Ներածություն

ԳԼՈՒԽ ԵՐԿՐՈՐԴ. ԴՊՐՈՑԻ ՏՆՕՐԵՆԸ՝ ՆԵՐԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ԳԼԽԱՎՈՐ ՍՈՒԲՅԵԿՏ

ա Դպրոցի տնօրենի կառավարման մեթոդները ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների համատեքստում։

բ Դպրոցի տնօրենի աշխատանքի կառավարման միջոցները և նրանց ազդեցությունը ուսումնադաստիարակչական գործընթացի վրա։

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Կրթության կատարելագործման ցանկացած հիմնահարց կարող է ստանալ իր լիակատար ու ճիշտ լուծումը միայն մանկավարժական համակարգում, ներդպրոցական վերահսկողության էության և դերի պարզաբանման միջոցով` ցույց տալով, որ մանկավարժական գործընթացի արդյունավետությունը կախված է ոչ թե ներդպրոցական վերահսկողության առանձին սուբյեկտների անհատական գործունեությունից, այլ համակարգից, քանի որ մանկավարժական համակարգի շրջանակում են իրականացվում կրթական գործընթացները, առանձնացվում կարևոր, իրար հաջորդող, իրար լրացնող և միմյանց օրգանական շարունակություն կազմող բաղադրամասերը, որոնք հանդիսանում են կրթության նպատակն ու բովանդակությունը, մանկավարժական գործընթացներով պայմանավորված խնդիրներն իրականացնելու միջոցները և մանկավարժական գործունեության կազմակերպչական ձևերը, մանկավարժական գործունեությունը խթանող տեղեկատվական և համակարգչային տեխնոլոգիաները: Այս ամենը նպաստում են կազմակերպչական և ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպմանը, իսկ ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների որակն ու գործընթացի արդյունավետությունն ապահովվում է ներդպրոցական վերահսկողության միջոցով:

Գրականության ցանկ

  1. Ասատրյան Լ. Թ., Կարապետյան Ա. Ս., Ասատրյան Մ. Ա., Ցոլակյան Թ. Ֆ., Կրթության համակարգի կառավարման հիմունքներ, Մաս 1. Երևան, 2003:
  2. Խաչատրյան Գ., Տնտեսական ղեկավարը և կառավարման հոգեբանությունը, Երևան, 1989:
  3. Խրիմյան Ս. և ուրիշներ, Դպրոցի ղեկավարում և կառավարում, Երևան, 2003:
  4. Սահակյան Մ., Կառավարման հոգեբանության մի քանի հարցեր, ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2015:
  5. «Труд руководителя», М., 1977.
  6. Балтин В.В., Педагогический менеджмент в средней школе// Педагогика. — 2014. — № 2.
  7. Давыденко Т. М. Рефлексивное управление школой: теория и практика. — Москва — Белгород: БГПУ, 2010.
  8. Давыденко Т. М. Рефлексивное управление школой: теория и практика. — Москва — Белгород: БГПУ, 2010.
  9. Коноплёва Г.И., Буйлов К.И. Технократический подход ворганизации // Международный студенческий научный вестник. – 2016. – № 4.
  10. Кузнецов Ю., Педагогическая информация и упражление школой, Москва, 1994
  11. Портнов М., Труд руководителя школы, М., 1999.
  12. ….
Պատվիրել/