Հատված
Կրթության կատարելագործման ցանկացած հիմնահարց կարող է ստանալ իր լիակատար ու ճիշտ լուծումը միայն մանկավարժական համակարգում, ներդպրոցական վերահսկողության էության և դերի պարզաբանման միջոցով` ցույց տալով, որ մանկավարժական գործընթացի արդյունավետությունը կախված է ոչ թե ներդպրոցական վերահսկողության առանձին սուբյեկտների անհատական գործունեությունից, այլ համակարգից, քանի որ մանկավարժական համակարգի շրջանակում են իրականացվում կրթական գործընթացները, առանձնացվում կարևոր, իրար հաջորդող, իրար լրացնող և միմյանց օրգանական շարունակություն կազմող բաղադրամասերը, որոնք հանդիսանում են կրթության նպատակն ու բովանդակությունը, մանկավարժական գործընթացներով պայմանավորված խնդիրներն իրականացնելու միջոցները և մանկավարժական գործունեության կազմակերպչական ձևերը, մանկավարժական գործունեությունը խթանող տեղեկատվական և համակարգչային տեխնոլոգիաները: Այս ամենը նպաստում են կազմակերպչական և ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպմանը, իսկ ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների որակն ու գործընթացի արդյունավետությունն ապահովվում է ներդպրոցական վերահսկողության միջոցով:
Գրականության ցանկ
- Ասատրյան Լ. Թ., Կարապետյան Ա. Ս., Ասատրյան Մ. Ա., Ցոլակյան Թ. Ֆ., Կրթության համակարգի կառավարման հիմունքներ, Մաս 1. Երևան, 2003:
- Խաչատրյան Գ., Տնտեսական ղեկավարը և կառավարման հոգեբանությունը, Երևան, 1989:
- Խրիմյան Ս. և ուրիշներ, Դպրոցի ղեկավարում և կառավարում, Երևան, 2003:
- Սահակյան Մ., Կառավարման հոգեբանության մի քանի հարցեր, ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2015:
- «Труд руководителя», М., 1977.
- Балтин В.В., Педагогический менеджмент в средней школе// Педагогика. — 2014. — № 2.
- Давыденко Т. М. Рефлексивное управление школой: теория и практика. — Москва — Белгород: БГПУ, 2010.
- Давыденко Т. М. Рефлексивное управление школой: теория и практика. — Москва — Белгород: БГПУ, 2010.
- Коноплёва Г.И., Буйлов К.И. Технократический подход ворганизации // Международный студенческий научный вестник. – 2016. – № 4.
- Кузнецов Ю., Педагогическая информация и упражление школой, Москва, 1994
- Портнов М., Труд руководителя школы, М., 1999.
- ….