Հատված
Հարկադրել գովազդները մարդկանց՝ այլևս արդյունավետ չէ, որովհետև հանրությունը ունի տարբերակներ ու խուսափելու եղանակներ։
Թարգեթինգ ընկերությունը տարբերվում է մյուս ընկերություններից, նրանով, որ լիովին կենտրոնացած է ինբաունդ մարքեթինգի վրա:
Մինչ աութբաունդ մարքեթինգը «բրդում է» գովազդը լայն լսարանի վրա, ինբաունդ մարքեթինգը ձգում է մարդկանց։ Գովազդի բովանդակության հետ կապ չունեցող մարդկանց ներգրավելու փոխարեն՝ ինբաունդ մարքեթինգը թույլ է տալիս գրավել լավագույն թիրախները, որոնք ակտիվորեն առցանց լուծումներ են փնտրում։ Երբ թիրախները հայտնվում են կայքում, էջում կամ բլոգում, կոնտենտի շնորհիվ նրանք գտնում են օգնություն և ուղղորդվածություն։
Ինբաունդ մարքեթինգի հիմքը կոնտենտն է՝ կայքի կոնտենտ, բլոգի կոնտենտ և այլն։ Հաճախորդները (այցելուները այստեղ առաջնահերթ ծանոթանում են խնդրի ու հավանական լուծումների հետ։ Հետո թիրախները համեմատում են հավանական լուծումները։
Գրականության ցանկ
- Ա. Զաքարյան, Շ. Սահակյան, Մարթինգի հիմունքներ, 2013թ., էջ 479
- Ա. Մուրադյան, SWOT վերլուծությունը և մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը, ֆինանսներ և էկոնոմիկա ամսագիր, 2010թ.
- Խաչատրյան Ռ., 2016, PEST վերլուծությունը որպես բուհերի արտաքին միջավայրի վերլուծության ռազմավարական պլանավորման գործիք // Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, Բանբեր 2(37), Երևան, Լինգվա:
- Հակոբյան Հ., Մարքեթինգի կառավարման կազմակերպման կառուցվածքների զարգացումը, Ֆինանսներ եւ էկոնոմիկա, 2009, #8-9, էջ 39
- Մկրտչյան Ա. Մարքեթինգային կապուղիների դրսևորման առանձնահատկությունները և զարգացման միտումները /«Հայաստան. Ֆինանսներ և Էկոնոմիկա», N 6 (156), Երևան, 2013, Էջ 77-81:
- Շ.Ս.Սահակյան, «Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն», Երևան, 2006., էջ 89
- Վ. Թումանյան, Մարքեթինգային հաղորդակցություններում թվային մարքեթինգի էվոլյուցիոն զարգացումը և դրա կարևորությունը, Հանրային կառավարում ամսագիր, 2019թ. /1, էջ 144
- Վարդանյան Գ., Գիտելիքահենք տնտեսություն, Երևան, ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ., 2008, էջ 98
- А.П. Панкрухин “Маркетинг”, “Омега-Л”, М., 2003, с. 102
- Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер,2001., с. 58
- Голубков, Е.П Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. 4-е изд., перераб.и доп / Е.П Голубков. — М.: Финпресс, 2018. —c. 4
- …