Ֆիրմայի մարքեթինգային քաղաքականությունը

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 10240

Բովանդակություն

Ներածություն
Ֆիրմայի մարքեթինգային քաղաքականությունը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ք.Արշակյան, Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան 2014:
2. Мехряков В.Д.,Стратегия развития банковского сектора: есть ли место средним и малым банкам?»//Банковское дело-2003г.-№4.
3. Евдокимов Ф.И. ՛՛Азбука маркетинга՛՛ Уч. пособие для вузов, Донецк,Сталкер» 1998г.
4. Банковский менеджмент: учебное пособие / под ред. О.Ю. Оношко, Иркутск: Изд-во БГУЭП, 2009.
5. Thedore hievitt ” Marketing Myopia” Harvard Business Reriew. July-Fugust 1960g. p45-56.

Պատվիրել/