Հատված
Յուրաքանչյուր ընկերություն գործում է բարդ և փոփոխուն մարՔեթինգային միջավայրում և որպեսզի կարողանա գոյատևել, պետք է արտադրի և շուկային ներկայացնի այնպիսի ապրանքատեսակներ, որը իրենից որոշակի արժեք կներկայացնի և կբավարարի սպառողների պահանջմունքները: Այդ ապրանքները պետք է լնեն մրցունակ, ինչպես որակական հատկանիշներով, այնպես էլ գների սահունության և իրացման ցանցի բարելավման առումով: Այդ ամենը ձեռնարկությունը իրականացնում են մարկետինգային գործընթացի միջոցով, որը ներառում է հետևյալ 4 փուլերը` շուկայական հնարավորությունների վերլուծություն և գնահատում, նպատակային շուկայի ընտրություն, մարքեթինգային համալիր մշակում, մարքեթինգային միջոցառումների իրագործում:
Առաջին փուլում յուրաքանչյուր ընկերություն մշտապես պետք է կարողանա բացահայտել իր շուկայական հնարավորությունները: Շուկայական խնդիրների վերլուծության ժամանակ պետք է գնահատել տվյալ ձեռնարկության ուժեղ և թույլ կողմերը` ելնելով հետևյալ 2 հանգամանքներից` ա/ նոր շուկաների բացահայտում, բ/ ձեռնարկության հնարավորությունների մարքեթինգային գնահատում:
Ընկերությունը կարող է նոր հնարավորություններ փնտրել ինչպես ժամանակ առ ժամանակ, այնպես էլ համակարգված կերպով: Նոր շուկաների բացահայտումը ընթանում է 4 ձևով` առավել խորը ներթափանցում շուկա, շուկայական սահմանների ընդլայնում, նոր ապրանքների մշակում, գործունեության ընդլայնում:
Գրականության ցանկ
1. Հայաստանի Հանրապետության տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողով. 2015 թվականի տարեկան գործունեության ծրագիր, ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի 2014 թվականի սեպտեմբերի 26-ի թիվ 384-Ա որոշման հավելված, Երևան, 2014թ., էջ 6-7
2. Барышев А.Ф. Маркетинг. — М.: «Академия», 2002.
3. Васильев В. В. Методы диагности стратегического потенциала организации. Текст научной статьи специальности «Организация и управление». Выпуск № 119 / 2009г.
4. Грант Р. М. Современный стратегический анализ. СПб: Питер, 2008.
5. Евланов Л.Г. Теория и практика принятия решений. – М.: Экономика, 2004.
6. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экс пресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Бо жук. — СПб.: Питер, 2006.
7. Маркетинг: Учебник, практикум и учебно-методический комплекс по маркетингу. / Р.Б. Ноздрева, Г.Д. Крылова, М.И. Соколова, В.Ю. Гречков. — М.: Юристъ, 2000.
8. Черник Н. Ю. Товарная политик предприятия: ответы на экзамен. вопр./ Н. Ю. Черник. – Минск: ТетраСистеме, 2007.- 144с.
9. http://kilikia.am/ Ընկերության պաշտոնական կայք էջ
10. …