Շուկայի սեգմենտավորումը

Գին՝ 5600դրամ
Էջերի քանակ՝ 28էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11109

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Շուկան, շուկայի սեգմենտավորումը
2. Սեգմենտավորման փուլերը
3. Շուկայական սեգմենտի ընտրության մարքեթինգային ռազմավարություն
4. Օրինակ
Եզրակացություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Правила рынка / Под ред. проф. В.Д.Щетинина. — М.:Междунар. отношения. 1994.
2. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга, К., М., СПБ. “Вильмс” , 1998,
3. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
4.Л. Роджерс. /Маркетинг в малом бизнесе.- М.: 1996.
5. О.Д. Андреева. /Технология бизнеса: Маркетинг.- Москва. 1997.
6. Ф. Котлер. /Маркетинг менеджмент. –Питер. 2001.
7. E.N. Berkowitz University of Massachusetts. / Marketing (fourth edition) printed in the USA, 1994.

Պատվիրել/