Շուկա մտնելու ռազմավարության ընտրությունը

Գին՝ 6000դրամ
Էջերի քանակ՝ 30էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11114

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Կազմակերպությունների շուկայական ռազմավարությունը
2. Կազմակերպությունների ռազմավարության մարտավարության տեսակները
3. Կազմակերպության շուկայական ռազմավարությունը «Գրանտ Տոբակոյի» օրինակով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ф.Коттлер “Маркетинг-менеджмент”. Анализ, планирование, внедрение, контроль. Питер. 1999
2. Л.Е.Басовский “Маркетинг” Москва 2000
3. Ф.Н.Евдокимов, В.М. Гавва “Азбука маркетинга” Москва 1999
4.Правила рынка / Под ред. проф. В.Д.Щетинина. — М.:Междунар. отношения. 1994.
5. Ф. Котлер, Р. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. /Основы маркетинга: Второе европейское издание. 2001.
6. Л. Роджерс. /Маркетинг в малом бизнесе.- М.: 1996.
7. О.Д. Андреева. /Технология бизнеса: Маркетинг.- Москва. 1997.
8. Ф. Котлер. /Маркетинг менеджмент. –Питер. 2001.

Պատվիրել/