Մարքեթինգի զարգացումը

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11166

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգի էությունը և սկզբնավորման պատճառներ
2. Մարքեթինգի հիմնադրույթի ձևավորման ու զարգացման փուլեր
3. Մարքեթինգային ռազմավարության ձևավորումը, որպես մարքեթինգի զարգացման նոր փուլ
4. Պորտֆելային կառավարումը մարքեթինգի համակարգում: Ժամանակակից մարքեթինգի որակական ստանդարտներն ու արդյունավետության հիմնական ցուցումները
Եզրակացություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Абрамова П.П. “Маркетинг: вопросы и ответы”// М:1994 г.
2. Академия рынка: Маркетинг: Пер. с фр./ Арман Дайан и др. — М.: Экономика, 1993. — 574 с.
3. Г.Ассель “Маркетинг, принципы и стратегия” Москва 1999г.
4. Дж. М. Эванс, Б. Берман “Маркетинг”, М., “Экономика”, 1993
5. Джон Ф.Литл “Основы маркетинга” 1997
6. Котлер Ф. “Основы маркетинга” //пер. с англ. В. Б. Боброва – С-Пб: 1994г.
7. Котлер Филипп. Маркетинг в третьем тысячелетии. – СПб., 2001.

Պատվիրել/