Ապրանքի որակի մրցունակությունը և մարքեթինգ

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11292

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Որակի կառավարման էվոլյուցիան և խնդիրները սպառողի և արտադրողի տեսանկյունից
2. Ապրանքի որակի կառավարման համակարգը. օբյեկտները, սուբյեկտները, կատեգորիաները
3. Ապրանքի որակին ներկայացվող ստանդարտները ժամանակակից մարքեթինգում և մարքեթինգային ցուցումները
Եզրակացություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Николаева М.А. “Товароведение потребительских товаров”. Учебник М. Норма, 1997 г.
2. Лиорац М.А. , Лежкин Е.Д. “Исследование непродовольственных товаров” 1988 г.
3. Федоров М.В. и др “экспертиза качества товаров”. М.Экономика, 1984 г. Парамонова Т.Н. Экспресс-методы оценки качества непрод. Товаров , М. Экономика, 1988 г.
4. Козлова В.А. и др. “Товароведение непродовольственных товаров” “Справочник товароведа непродовольственных товаров” в 3 книгах. М. 1983 г.
5. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, , М, Питер, 2000 ст 247

Պատվիրել/