Օլիգոպոլիայի էությունը և ձևերը

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11543

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Գինը և արտադրանքը օլիգոպոլիայի պայմաններում
2. Հասույթն առավելագույնին հասցնելու խնդիրը
3. Գնային պատերազմ և գնային համաձայնություն
4. Օլիգոպոլիական մրցակցության մոդելները` գնագոյացում լիդերության և “ծախսեր պլյուս” սկզբունքով: Գաղտնի համաձայնություն, ջարդված կոր
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Гольдман Г.Я. Монополия, олигополия, конкуренция. Таганрог: 1998г.
2. Щетинин О.А. Особенности поведения фирмы на рынке олигополии. М.: 1996 г.

Պատվիրել/