Երևան քաղաքի բրենդավորման առանձնահատկությունները. հնարավորություններ և խոչընդոտներ

Գին՝ 27500դրամ
Էջերի քանակ՝ 55էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 1158

Բովանդակություն

Գլուխ 1. Քաղաքի բրենդավորման տեսամեթոդաբանական հիմքերը
1.1.Բրենդի սահմանումը, հասկացությունը, կառուցվածքային տարրերը
1.2. Քաղաքի բրենդի էությունը, առանձնահատկությունները և կառուցվածքը
1.3.Քաղաքի՝ որպես տարածքի բրենդի ձևավորման անհրաժեշտությունը, նախադրյալները և սկզբունքները
Գլուխ 2. Քաղաքի բրենդավորման հայեցակարգի մշակումը. Բրենդավորման առանձնահատկություններն ու եղանակները
2.1.Քաղաքի բրենդավորման տեխնոլոգիաները
2.2 Քաղաքի դիրքավորումը և բրենդի իմիջի ձևավորումը
2.2.Քաղաքի բրենդի ձևավորման ինովացիոն գործիքները
2.3.Քաղաքի բրենդավորումը՝ որպես ապրելու համար գրավիչ վայր

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

Պատվիրել/