Համաշխարհային տնտեսությունում ընթացող ինտեգրացիոն ու գլոբալացման գործընթացները և մարքեթինգի խնդիրները

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11618

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Համաշխարհային գլոբալացման գործընթացը և նախադրյալները
2. Գլոբալ մարքեթինգի նախադրյալները և խնդիրները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Иванов Н. Глобализация и проблемы оптимальной стратегии развития. М.: 2000.
2. Ансофф И. Международный маркетинг. Питер. 2000.
3. Акулич М.В. Стратегия глобального мышления и психографические исследования в маркетинге Минск, 2001.

Պատվիրել/