Մարկետինգի կազմակերպումը ձեռնարկությունում

Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11829

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ժամանակակից մարկետինգի հիմնադրույթը և կիրառման առանձնահատկությունները կազմակերպությունում
2. Մարկետինգային հետազոտությունների իրականացման անհրաժեշտությունը, նպատակը, մեթոդները և փուլերը
3. Մարկետինգային ռազմավարությունը կազմակերպության մարկետինգային գործունեության կազմակերպման գործընթացում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
2. Голубков Е. П. Основы маркетинга, М., Финпресс, 1999 ст 543-544
3. Котлер Ф. Управление маркетингом. М., Экономика, 1980, ст62
4. Peter F. Drucker. Management. Tasks. Responsibilities. Practices. New York, 1973. P. 56.
5. Голубков Е.П. Общая характеристика методов сбора данных. Маркетинг в России и за рубежом. ¹ 1(4), 1998.
6. Кириллова А.Т., Волкова Л.А. Маркетинг в туризме. СПб, 1996.
7. Котлер Ф. “Основы маркетинга” //пер. с англ. В. Б. Боброва – С-Пб: 1994г. стр. 8

Պատվիրել/