Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Պատվիրել գիտական աշխատանք
Ներածություն
1. Ձեռնարկատիրության նախաձեռնությունը` որպես ձեռնարկության անձնակազմի ինքնուրույն գործունեություն և առանձնահատկությունները սպասարկման ոլորտում
2. Աշխատանքային ռեսուրսների կառավարման փուլերը սպասարկման ոլորտի կազմակերպություններում
3. Աշխատանքային ռեսուրսների կառավարման արդյունավետության բարձրացման ուղղությունները և արդյունավետ կառավարման ցուցանիշները սպասարկման ոլորտում
4. Կազմակերպության սոցիալական զարգացման Բովանդակությունը և մոտիվացիան, որպես աշխատանքի արտադրողականության բարձրացման ապահովման ելակետ
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։