Շուկայի իրավիճակի ուսումնասիրման նպատակը, խնդիրները և մեթոդները

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11891

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Շուկայի հիմնական տարրերը, խնդիրները և գործառույթները
2. Շուկայի իրավիճակի ուսումնասիրման խնդիրները, նպատակները և մեթոդները
3. Շուկայի իրավիճակի վրա ազդող գործոնները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Основы маркетинга. Ф. Котлер. Вильямс. 2002г.
2. Ф.М.Левшин., В.В.Пономарёв КОНЬЮКТУРА МИРОВЫХ ТОВАРНЫХ РЫНКОВ М.Инфра — 2000г
3. Տնտեսագիտության տեսության ուսումնական ձեռնարկ Գ. Կիրակոսյանի խմբագրությամբ, Երևան “Տնտեսագետ” 2000թ.

Պատվիրել/