Շուկայի ակտիվ սուբյեկտները, պոտենցիալ սպառողները և ապրանքները

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11892

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգի էությունը և նպատակները: Շուկայի ակտիվ սուբյեկտները
2. Շուկայի պոտենցիալ սպառողները
3. Ապրանք հասկացությունը, ապրանքի մրցունակությունը և դրա նշանակությունը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. М., СПб., “Вильямс”, 1998
2. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
3. Голубков Е. П. Основы маркетинга. М., Финпресс, 1999
4. Котлер Ф., Основы маркетинга. М., Прогресс, 1992

Պատվիրել/