Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Голубков Е. П., Основы маркетинга, М., 1999 г.
2. “Մենեջմենթ” Յու. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ, Երևան “Տնտեսագետ” 2002թ.:
Պատվիրել գիտական աշխատանք
Ներածություն
1. Մարքեթինգային գործունեությունը և օգտակարությունը
2. Սահմանային օգտակարության օրենքի օգտագործումը մարքեթինգում
Եզրակացություն
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
1. Голубков Е. П., Основы маркетинга, М., 1999 г.
2. “Մենեջմենթ” Յու. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ, Երևան “Տնտեսագետ” 2002թ.: