Կրթական հաստատությունների շուկայագիտության գործառույթները

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11981

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգային գործունեության էությունը և նպատակները
2. Կրթությունը որպես մարքեթինգի ուսումնասիրության օբյեկտ
3. Մարքեթինգային գործունեության առանձնահատկությունները կրթական համակարգում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Алексунин В. А., Родигина, Электронная коммерция и маркетинг в Интернете, М. 2005г.
2. Голубков Е. П., Основы маркетинга, М., 1999 г.
3. “Մենեջմենթ” Յու. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ, Երևան “Տնտեսագետ” 2002թ.:
4. Сагинова О. В. Маркетинг образовательных услуг, Москва 1999г.

Պատվիրել/