Կարդալու կարողության ձևավորման առանձնահատկությունները առաջին դասարանում

Գին՝ 34500դրամ
Էջերի քանակ՝ 69էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 1216

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1.
1.1. Կարդալու կարողության ձևավորման մեխանիզմը
1.2. Կարդալու կարողության ձևավորման մեխանիզմները

Գլուխ երկրորդ. Կարդալու ուսուցման առանձնահատկությունները առաջին դասարանում
2.1. Գրաճանաչության ուսուցման վերլուծական-համադրական հնչույթաբառային մեթոդը որպես կարդալու կարողությունների ձևավորման միջոց
2.2. Կարդալու ուսուցման առանձնահատկությունները նախապատրաստական փուլում
2.3. Կարդալու ուսուցման առանձնահատկությունները գրուսուցման փուլում
ա. Բառի և բառաշարքերի ընթերցում
բ. Բառակապակցության ընթերցում
գ. Նախադասության ընթերցում
դ. Կապակցված տեքստի ընթերցում
2.4. Հետայբբենական շրջանը որպես կարդալու՝ ձեռք բերված կարողությունների ամրապնդման և զարգացման փուլ

Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Աբրահամյան Ս.,Հայոց լեզու,բառ և խոսք,2-րդ հրատ.,Եր., «Լույս»,1986,
2. Աղայան Ղ., Երկեր, հ.4, Երևան ,1950,
3. Աղայան Է., Լեզվաբանության ներածություն: Դասագիրք բուհերի համար, 3-րդ հրատ., Երևան, «Միտք», 1967,
4. Բահաթրյան Ա., «Մանկավարժական թերթ», 1879, √8,
5. Գաբրովսկի Ա.: Տպագիր խոսքի մայրամուտը, «Գարուն» ամսագիր, 1970, N 5,
6. Գյուլամիրյան Ջ., Տարրական դասարաններում արտադասարանային ընթերցանության կազմակերպման խնդիրները և մեթոդները, «Նախաշավիղ», 2001,
7. Գյուլամիրյան Ջ., Արտահայտիչ կարդալու կարողության ձևավորման հնարները, «Նախաշավիղ» N3-4,2001,
8. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Եր., «Զանգակ-97», 2009.
9. Դավթյան Մ., Ընթերցողական հմտությունների ձևավորումը դպրոցի հույժ կարևոր խնդիրներից է, «Մանկավարժություն», 2006, 3-4,
10. ԷդիլյանԳ., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Թիֆլիս, 1923,
11. Թորոսյան Կ.,Խաչատրյան Հ., Սարգսյան Ս., Սարգսյան Ռ., Տարրական դասարանների հայոց լեզու և մաթեմատիկա: Ուսուցիչների 5-օրյա վերապատրաստումների պլան և նյութեր: ԿԱԻ, Եր., 2007,

Պատվիրել/