Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Ս. Պողոսյան, Հասարակայնության հետ կապերը և ՀՀ պետական կառավարման համակարգը, 21-րդ դար, թիվ 2 (48), 2013թ., էջ 1
2. Ն. Մելքոնյան, Հասարակայնության հետ կապերի առանձնահատկությունները համացանցում կամ PR 2.0, էջ 2
3. Ա. Շ. Ավետիսյան, Հանրային կապեր դասախոսություններ, Երևան, Անտարես 2008, 140 էջ, էջ 7, (Сэм Блек, Паблик рилейшнз. Что это такое?, Рорква, 1990, р.17.), աղբյուրը՝ armpr.org
4. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз. — М., 2006. С. 47-48.
5. Smith R. Public Relations History.
6. Блажнов Е.А., Паблик Рилейшнз. Учебное пособие, М., “ИМА-пресс”, 2004 г., 152 с.
7. Веллер М. И., Все о жизни, СПб, “Нева”, М., “ОЛМА-ПРЕСС”, 2000 г.
8. Блажнов Е.А., Паблик Рилейшнз. Учебное пособие, М., “ИМА-пресс”, 2004 г., 152 с.
9. ….