Մրցակցային առավելությունները, որպես արտաքին առևտրի զարգացման հիմք ՀՀ օրինակով

Գին՝ 50500դրամ
Էջերի քանակ՝ 101էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1222

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Մրցակցային առավելությունների ձևավորման և գնահատման մեթոդաբանական հիմքերը
1.1 Մրցակցային առավելությունների էությունը և դերը երկրի զարգացման գործում:
Մրցակցային առավելությունների վերլուծության մեթոդները

Գլուխ 2. Մրցակցային առավելությունների ձևավորման և զարգացման համաշխարհային փորձը
2.1 Մրցակցային առավելությունների ձևավորման առանձնահատկությունները զարգացող երկրներում
2.2 Եվրասիական տնտեսական միության անդամ երկրների տնտեսությունների մրցունակության գնահատականը

Գլուխ 3. ՀՀ մրցակցային առավելությունների վերլուծությունը
3.1 ՀՀ արտաքին առևտրի դինամիկայի և կառուցվածքի վերլուծությունը
3.2 ՀՀ արտահանման համեմատական առավելությունները /հաշվարկած ըստ Բ. Բալասայի ցուցանիշի/
3.3 ՀՀ արտահանման բարելավման հիմնական ուղիները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Հայաստան, Տնտեսական մոնիտորինգ, հունիս 2014,
2. Հայաստանի Հանրապետության 2014 թվականի պետական բյուջեի մասինե ՀՀ օրենք, ՀՕ-257-Ն, ՀՀ պաշտոնական տեղեկագիր, #63 (587),
3. Բնապահպանական վճարների ինտեգրում ջրօգտագործման թույլտվությունների համակարգում. կառավարման արդյունավետության բարձրացման հայեցակարգ, սեպտեմբեր 2014,
4. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության գործունեության ծրագիր, Երեւան 2014,
5. Տնտեսագիտության տեսություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009.
6. Գալոյան Դ., Տնտեսական ինտեգրման տարածաշրջանային ասպեկտները // Հեղինակային հրատարակություն, Երևան 2014,
7. Գալոյան Դ. ԱՊՀ երկրների տնտեսությունների մրցունակության համեմատական վերլուծությունը // Ազգային տնտեսության մրցունակության բարձրացման հիմնախնդիրները, Գիտաժողովի նյութեր, Երևան 2012,
8. Աղաջանյան Գ.Ա., Միջազգային տնտեսական հարաբերություններ,Երևան 2008,
9. Майкл Портер, Конкуренция, 2003,
10. Кругман Р. Пол, Обстфельд, М.: Международная экономика, 2004,

Պատվիրել/