Դպրոցական կրթության վերառարկայական կարողունակությունները(չափորոշիչները) և դրանց ձևավորման հիմնախնդիրները

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12258

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ առաջին. Դպրոցական կրթության բովանդակությունն ու չափորոշիչների ձեվավորման հիմնախնդիրները

Գլուխ  երկրորդ. Դպրոցական կրթության վերառարկայական չափորոշիչները

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Եվրոպական երկրների բարձրագույն կրթության նախարարների հանդիպման կոմյունիկե, armenic.am/download.php?f=51&fc=praha:
  2. Հանրակրթության պետական կրթակարգ, Միջնակարգ կրթության, Պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004, Երևան, 2021, https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=149788:
  3. Մախչանյան Հ., Մանուկյան Ա., Մանկավարժության ընդհանուր հիմունքներ, Երևան, 1997, էջ 57, Մանկավարժություն (թարգմ.` Հ. Հարությունյան), Երևան, 1948:
  4. Պետ­րոս­յան Հ.Հ., Ման­կա­վար­ժա­կան ժա­մա­նա­կա­կից տեխ­նո­լո­գիա­ներ: Մո­դու­լա­յին ուսում­նա­կան ձեռ­նարկ, Եր., 2012:
  5. Վարդումյան Ս. և ուրիշներ, Ժամանակակից Մանկավարժական Մոտեցումներ. Տեսություններ, մեթոդներ, գնահատում, Երևան, 2005:
  6. ….
Պատվիրել/