Տեսողական խանգարում ունեցող երեխաների աշխատանքային, առարկայական, խաղային և ուսումնական գործունեության առանձնահատկությունները

Գին՝ 5600դրամ
Էջերի քանակ՝ 28էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12269

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների խաղային գործունեությունը

1.1.    Տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների հոգեբանական բնութագիրը

1.2.    Տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների խաղային գործունեությունը

Գլուխ 2. Տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների աշխատանքային,առարկայական և ուսումնական գործունեության առանձնահատկությունները

2.1. Ուսումնական գործունեություն

2.2 Աշխատանքային դաստիարակություն

2.3. Առարկայական գործունեություն

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. շարժախաղերը` որպես նրանց արատները փոխհատուցող գործընթացների իրականացման պայման “Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն” գիտամեթոդական հոդ. ժող.,Երևան, 2008, N7,
  2. Аббасов М.Г. Развитие практической пространственной ориентации у учащихся вспомогательной школы: Автореферат кандидатской диссертации. -М.,1955,
  3. Ананьев Б.Г., Рыбалко Е.Ф. Особенности восприятия пространства у детей. М., 1964
  4. Винникова И., Игри на развите психических процесов // Н. Ш., N3, 2002,
  5. Земцова М.И. Обучение и воспитание дошкольников с нарушениями зрения. — М.: Просвещение, 1978,
Պատվիրել/