Բիզնես-մոդելը որպես ռազմավարական կառավարման հայեցակարգ

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12549

Բովանդակություն

Ներածություն

1.Բիզնես մոդելը որպես ռազմավարական կառավարման հայեցակարգ

2.Ժամանակակից կազմակերպությունների բիզնես-մոդել  

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Արշակյան Ք. «Մարքեթինգ և կառավարում» , Երևան 2014
  2. Սուվարյան Յու. «Մենեջմենթ » Երևան, 2016
  3. Сагитов Э.В., Калиева Ж.А., Современное представление ”бизнес-модели” в контексте укрепления конкурентоспособности продукции фирм в условиях экономического кризиса, Международная научно-практическая конференция, 2016г.
  4. Алексахин А.Н., Рудакова О.В., Тенднции развития систем элекронного бизнеса в России, 2015,
  5. Аюшиева Е.Б., Электронный бизнес в Росии,Вестник, 2013г.,
  6. ….
Պատվիրել/