ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ «ԹՄԿԱԲԵՐԴԻ ԱՌՈՒՄԸ» ՊՈԵՄԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՏԱՐԲԵՐԱԿՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ

Գին՝ 8500դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Մանկավարժական հետազոտությունների մեթոդաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Այլ աշխատանք
Աշխատանքի ID` 12620

Բովանդակություն

Ներածություն

Տարբերակված ուսուցում պատմական ակնարկ

Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի ուսուցման առանձնահատկությունները տարբերակված ուսուցմամբ

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Թումանյան Հ., Երկերի ժողովածու 6 հատորով, հ. 5, Երևան, 1994:
  2. Թումանյան Հ., Ընտիր երկեր, Երևան, 1985:
  3. Թումանյան Հ․, Երկերի լիակատար ժողովածու 10 հատորով, Եր., 1995, ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ., հատ. 7։
  4. Վարդումյան Ս., Հարությունյան Լ., Ջաղինյան Ն., Վարելլա Գ., Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ. Մասնագիտական զարգացում, Երևան, 2003։
  5. Конникова Т.Е., Коллектив и формирование личности школьника / Т.Е. Конникова. – М.: Просвещение, 2000․
  6. Gevorgianiene, V.,& Sumskiene, E. (2017). A glimpse to a life of persons with intellectual disabilities. Journal of Intellectual Disabilities, 21(3).
Պատվիրել/