Թվային և մեդիա կարողունակության ձևավորումը ինֆորմատիկայի ուսուցման ժամերին

Գին՝ 11000դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Մանկավարժական հետազոտությունների մեթոդաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Այլ աշխատանք
Աշխատանքի ID` 12621

Բովանդակություն

Ներածություն

1 Թվային եվ մեդիա կարողունակություն

11Թվային կարողունակություն

12Մեդիա կարողունակություն

2. Թվային եվ մեդիա կարողունակության ձեվավորումը

2.1. Հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված կարողունակությունները

22 Թվային և մեդիա կարողունակության ձևավորումը ինֆորմատիկայի ուսուցման ժամերին.

Գիտելիք

Հմտություններ

Դիրքորոշում/արժեք

Եզրակացություն

Առաջարկություններ

Օգտագործված գրականություն

Հավելված 1   

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Հանրակրթության պետական չափորոշիչ
  2. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=149788
  3. Հանրակրթական հիմնական դպրոցի «Ինֆորմատիկա» առարկայի չափորոշիչ և ծրագիր /6-9-րդ դասարաններ/
  4. Формирование цифровой грамотности обучающихся: Методические рекомендации для работников образования в рамках реализации Федерального проекта «Цифровая образовательная среда» / Авт.-сост. М.В. Кузьмина и др. – Киров: ИРО Кировской области, 2019. — 47 с.
  5. Информационно-методические материалы «Технологии оценки и повышения цифровой компетентности обучающихся ПОУ»/ С.В. Гайсина- Санкт-Петербург, декабрь 2018
  6. …..
Պատվիրել/