ԲԱՌԱԿԱԶՄՈՒԹՅՈՒՆ ԹԵՄԱՆ ՄԱՅՐԵՆԻԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Գին՝ 9000դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12663

Բովանդակություն

ԳԼՈՒԽ ԱՌԱՋԻՆ

ԲԱՌԱԿԱԶՄՈՒԹՅՈՒՆ ԹԵՄԱՆ ՄԱՅՐԵՆԻԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

1.1    Բառակազմության ուսումնասիրումը որպես բառապաշարի հարստացման միջոց

1.2    Բառակազմական գիտելիքների սահմանները մայրենիի դասընթացում

1.3. Բառակազմության ուսումնասիրումը տարրական դպրոցի տարբեր փուլերում

Գրականություն

Հատված

Կրթադաստիարակչությունը յուրաքանչյուր երկրի կայուն ու համակողմանի զարգացման հիմնաքարն է: Այն բարդ ու բազմակողմանի գործընթաց է, որը իրականացվում է հասարակական գիտակցության տարբեր ձևերի ներդաշնակ միասնությամբ: Կրթադաստիարակչական գործընթացում առանձնահատուկ նշանակություն ունի աշակերտի խոսքի զարգացումը, որն էլ լեզվի առանցքային հարցն է և առաջին հերթին պայմանավորված է սովորողի բառապաշարի հարստացմամբ: Խոսքի միջոցով աշակերտը զգայական ճանաչողության սահմանափակ հնարավորությունից անցում է կատարում տրամաբանական մտածողությանը: Որքան հարուստ է սովորողի բառապաշարը, այնքան ճշգրիտ և արտահայտիչ է նրա խոսքը:

Գրականության ցանկ

  1. Աղայան Ղ., Երկեր, հ.4, Երևան, 1940, էջ 31:
  2. Գյուլբուդաղյան Ս., Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 1978, էջ 55:
  3. Լ. Եզեկյան, Հայոց լեզու, Երևան, 2007, էջ 185:
  4. Մոնտեն Մ., Փորձեր, Երևան, 1991, էջ 176:
  5. Ուշինսկի Կ., Մանկավարժական ընտիր երկեր, հ. 2, Երևան, 1950, էջ 742:
  6. Վ. Սարգսյան և ուրիշներ, Մայրենի 3, Երևան, 2009, էջ 5:
  7. Баранов М. Т., Методика преподавания русского языка в школе. Учебник для студ. высш. пед. учеб. Заведений, Москва, 2001, с. 10-11:
  8. Леонтьев А. А., Психологические проблемы массовой коммуникации, М., 1974, с. 33.
Պատվիրել/