Հատված
Ներկայումս մեծ թիվ են կազմում դպրոցական ծրագիրը դժվարությամբ յուրացնող կրտսեր դպրոցականները, որոնք ունեն խոսքի խանգարումներ: Կրտսեր դպրոցականը, ունենալով մտավոր զարգացման խնդիր ու ճանաչողական գործունեության կայուն խանգարում, որպես երկրորդային դրսևորումներ ունեն նաև խոսքային խանգարումներ: Նշված խնդիրները նկատելի են ուսումնառության առաջին-երկրորդ տարիներին, երբեմն էլ մնում են ուսումնական գործունեության ողջ ընթացքում՝ դժվարացնելով սովորողների ոչ միայն հաղորդակցվելու, գրելու-կարդալու գործընթացը, այլ բացասաբար ներգործելով նրանց գիտելիքներ ձեռք բերելու, ժամանակակից աշխարհում այս կրտսեր դպրոցականների սոցիալական հարմարվողականության ու ինտեգրման գործընթացի վրա: Այս առումով մտավոր խնդիրներ ունեցող կրտսեր դպրոցականների բանավոր խոսքի խանգարումների ուսումնասիրումը արդիական նշանակություն ունի, քանի որ նշված խանգարումների շտկման միջոցների բացահայտումն ու մեթոդների տեսական հիմնավորումը կարող է նպաստել լոգեպոդիական աշխատանքի արդյունավետությանն ու մտավոր զարգացման խնդիրներ ունեցող կրտսեր դպրոցականների ներգրավվածությանը ուսումնական գործընթաց:
Գրականության ցանկ
- Ազարյան Ռ. «Հայաստանում մտավոր հետամնաց երեխաների կրթության խնդիրները», Ե., 2005թ.
- Ավագյան Ա. Վ. և ուրիշներ, Լոգոպեդիան գործնականում, Երևան, 2017:
- Ավագյան Ա.Վ., PECS-ը որպես աուտիզմով երեխային արտասովոր իրավիճակներին նախապատրաստելու միջոց, «Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ», 2014, N1
- ԹադևոսյանԷ.Ռ.,Գրավոր խոսքի խանգարումով աշակերտների գնահատման կարգը հանրակրթական դպրոցում. Կրթության զարգացում տարեգիրք, «Զանգակ» հրատ., Ե., 2005,
- Լութոնյան Ն. Գ., «Սակավամիտ երեխաների հոգեբանություն», Երևան, Լույս 1989թ.
- Մինասյան Ա. Մ., «Դեֆեկտալոգիայի հիմունքներ», Երևան 1980թ.
- Аманатова М.М., Андреева Н.Г., Тосуниди О.М., Справочник школьногологопеда, изд.-во 2-е, Ростов н/Д, ″Феникс˝, 2010
- Елецкая О.В., Горбачевская Н.Ю., Организация логопедической работы в школе. М., изд.-во ТЦ Сфера, 2005, 190с.
- …