Հատված
Զբոսաշրջային բիզնեսի կայունության և աճի վրա ազդող գործոնների ուսումնասիրությունը անհրաժեշտություն է դառնում տվյալ ոլորտում գործող յուրաքանչյուր ձեռնարկության համար, քանի որ այն հիմք է հանդիսանում զբոսաշրջային բիզնեսում տեղի ունեցող գործընթացների մոդելավորման, բիզնես որոշումներ կայացնելու անկայուն և անընդհատ փոփոխվող միջավայրում գործողություններ իրականացնելու համար: Զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայում ձեռնարկությունների համար մրցակցային առավելության հասնելու հիմնական ուղղությունը սպառողների պահանջների բարձրորակ բավարարումն է: Միևնույն ժամանակ, հագեցած և խիստ մրցակցային շուկայում միայն դրա իրականացումը չի կարող երաշխավորել սպառողի կապվածությունը որոշակի ծառայության նկատմամբ: Սպառողի կողմից զբոսաշրջային ապրանք գնելու որոշումը ներառում է զբոսաշրջային գործակալությունների կողմից առաջարկվող բոլոր հնարավոր այլընտրանքներից մեկ ապրանքի գնահատումը և ընտրությունը: Հարկ է նշել, որ սպառողի կողմից զբոսաշրջային ծառայություն գնելու գործընթացը սկսվում է բուն առքուվաճառքից:
Գրականության ցանկ
- Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք` ընդունված12.2003 թ., ՀՀՊՏ 2004.01.29/6 (305) Հոդ.106
- Մանիլյան դեկլարացիա, 1989թ
- Aлександрова А. Ю., Международный туризм: учебное пособие для вузов. М.2001, с. 21
- Барчукова Н.С., Международное сотрудничество государств в области туризма. М.: Международные отношения, 1986, с. 95
- Березин И.С. Практика исследования рынков. М.: Бератор-Пресс, 2003.
- Бородин В.В.Экономика туризма. Изд-о Форум 2011. с. 140
- Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства. М.: Аспект Пресс, 1995.
- Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Издательство «Финпресс», 1999, 656 с
- Котлер Ф. Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер; Пер. с англ., М.: Альпина Паблишерз, 2010, 211 с.
- Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ., М.: Прогресс, 1993, с47
- …