ԵՐԵԽԱՅԻ ԿԱՐԳԱՎԻՃԱԿԻ ՏԵՍԱԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՀԱՐՑԵՐԸ

Գին՝ 7000դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12692

Բովանդակություն

ԳԼՈՒԽ ԱՌԱՋԻՆ. ԵՐԵԽԱՅԻ ԿԱՐԳԱՎԻՃԱԿԻ ՏԵՍԱԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՀԱՐՑԵՐԸ

1.1.      «Երեխա» և «անչափահաս» եզրույթների իրավական բովանդակությունը

1.2.      Երեխայի իրավունքները մարդու իրավունքների համակարգում

1.3.      Երեխան՝ որպես իրավունքի սուբյեկտ

Հատված

Երեխաները, բացի իրենց հուզական և տարիքային առանձնահատկութ­յուններից, առանձնաում են նաև որպես իրավահարաբերությունների սուբյեկտ: Ասել է թե՝ երեխաները օժտված են մարդկային միևնույն ընդհանուր իրավունքներով, ինչ մեծահասակները, ինչպես նաև հատուկ իրավունքներ, որոնցով ճանաչվում են նրանց հատուկ կարիքները: Երեխաները իրենց ծնողների սեփականությունը չեն, և ոչ էլ բարեսիրության անօգնական օբյեկտներ: Նրանք մարդկային էակներ են և իրենց իսկ իրավունքների սուբյեկտներ:

Գրականության ցանկ

  1. Երեխայի իրավունքների մասին ՀՀ օրենքը, https://www.e-draft.am/projects/524/about:
  2. Երեխաների իրավունքների մասին ՄԱԿ-ի կոնվենցիա, http://www.parliament.am/library/MAKkonvencianer/10.pdf:
  3. Երեխայի իրավունքների մասին ՀՀ օրենք, https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=69115:
  4. Երեխաների իրավունքների մասին կոնվենցիա, https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=60503:
  5. Ա. Պետրոսյան, Երեխայի իրավունքի պաշտպանության հիմնախնդիրները ՀՀ-ում, http://www.concourt.am/armenian/structure/members/petrosyan/petrosyan2016.pdf
  6. Алексеев С.С. “Юридические конструкции — ключевое звено права”. М. Статут. 2001. С. 15.
  7. Legislative History of the Convention on the rights of the child (1978-1989). United National Centre for Human Rights. New York. United Nations. 1995, էջ 22:
  8. Богуславский М.В., Корнетов Г.Б. Антология гуманной педагогики, М., 1999, էջ 90- 91.
  9. Миклашевская А., “Американским эмбрионам дали статус человека, но пока не уравняли с ним в правах” //Коммерсант. 2002, N 21, С. 7-12, Микитова Е.Н. “Ребенок как специальный субъект правовых отношений” // Право и жизнь. 2001. N 43, С. 3-7:
  10. ….
Պատվիրել/