SWOT վերլուծություն ԷՄ ՋԻ սուպերմարկետի օրինակով

Գին՝ 31000դրամ
Էջերի քանակ՝ 62էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12699

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Կազմակերպության արտաքին և ներքին միջավայրի էությունը և դրանց վերլուծությունը

1.1 Կազմակերպության գործունեության վրա արտաքին և ներքին միջավայրի գործոնների ազդեցության ուսումնասիրություն

1.2. Ռազմավարության ընտրությունը կախված արտաքին և ներքին միջավայրի գործոններից

Գլուխ 2. Կազմակերպության արտաքին և ներքին միջավայրի հնարավոր սպառնալիքների բացահայտումը SWOT վերլուծության միջոցով

2.1. SWOT վերլուծական համակարգի էությունը, տեղն ու դերը մարքեթինգում

2.2. SWOT վերլուծության իրականացման տեսական հիմքերը և կիրառման առանձնահատկությունները առևտրային կազմակերպություններում

Գլուխ 3.  «ԷՄ ՋԻ» սուպերմարկետների ցանցի զարգացման հիմնական ուղիները

3.1. «ԷՄ ՋԻ» սուպերմարկետների ցանցի SWOT վերլուծությունը

3.2. «ԷՄ ՋԻ» սուպերմարկետների ցանցի արտաքին միջավայրի սպառնալիքների նվազեցման հիմնական ուղիները  և զարգացման միտումները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Արդի մրցակցային պայմաններում կազմակերպությունները պետք է մշտապես բարձրացնեն իրենց մրցունակությունը, հետևեն սպառողների պահանջմունքների և նախասիրությունների փոփոխություններին, առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցությանը, գնահատեն արտաքին միջավայրի տնտեսական, սոցիալական, քաղաքական, տեխնոլոգիական և միջազգային գործոնների դինաիկան և միտումները, կանխատեսեն ռիսկերը, հնարավորություններ ու սպառնալիքները, փորձել հարմարվել անընդհատ փոփոխվող միջավայրին:

Գրականության ցանկ

  1. ՀովհաննիսյանԱ.Ա. Մենեջմենթի հիմունքներ, Եր.։ 2015,
  2. Մենեջմենթ/ ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս Յու.Մ.Սուվարյանի ընդհանուր խմբ. — Չորրորդ՝ լրացված, բարեփոխված հրատարակություն․ — Եր. ։ Տնտեսագետ, 2016,
  3. Յու.Մ.ՍուվարյանՄենեջմենթ, 2016թ.,
  4. Սուվարյան Յու., Շահնազարյան Ն., Ռազմավարական կառավարում (ուսումնական ձեռնարկ)/-Եր.։«Գիտություն» հրատ., 2015,
  5. Альтшулер, И. Г. Стратегическоеуправление на основе маркетингового анализа: инструменты, проблемы, ситуации/И. Г. Альтшулер. –М.; СПб.: Вершина, 2006.,
  6. Арутюнова Д.В.: Стратегический менеджмент 2010 թ
  7. Виханский О.С., Наумов А. И., Менеджмент: Учебник / Москва, Экономистъ, 2003, էջ195
  8. Академия рынка: Маркетинг:  Пер. с фр./ Арман Дайан и др. — М.: Экономика, 1993.
  9. Все о маркетинге: Сборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб.  —  М.: Азимут-Центр. 1992..
  10. Герасимчук В.Г. Маркетинг. Теория и практика. – К.: Высшая школа, 1994.
  11. Герчикова И.Н. Менеджмент. М., ЮНИТИ, 1995,
  12. Дейнека А.В., Дашков И. К. Управление персоналом организации. М. 2014г.
  13. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М.Макарова; Под ред. И.С.Минько. — М.: Высш. шк., 1995.
Պատվիրել/