Հատված
Արդյունաբերության զարգացման սկզբնական շրջանից մինչև 1950-ական թվականների վերջը արտադրության ծավալները փոքր էին սպառման հնարավորություններից, և արտադրված յուրաքանչյուր միավոր ապրանք հեշտությամբ գտնում էր իր սպառողին: Այդ ժամանակ պահանջարկը գերազանցում էր առաջարկը, և շուկան «պատկանում էր» արտադրողին, նա էր այնտեղ թելադրում իր պայմանները: Շուկայի զարգացման այդ փուլում շահույթի նորման այնքան բարձր էր, որ ձեռնարկատերերը հնարավորություն ստացան համեմատաբար կարճ ժամանակահատվածում կտրուկ մեծացնելու արտադրության ծավալները, ինչի հետևանքով առաջարկը սկսեց նախ հավասարվել պահանջարկին, իսկ այնուհետև նաև գերազանցել դրան: Դրա արդյունքում արտադրանքի իրացման ասպարեզում որոշակի դժվարություններ ու արգելքներ առաջացան, որին նպաստեցին նաև մի շարք այլ պատճառներ:
Գրականության ցանկ
- Պարենային ապահովություն և աղքատություն. – Եր., 2020
- Հայաստանի վիճակագրական տարեգիրք. – Եր., 2020
- Ա. Գ. Ճուղուրյան Հաշվապահական հաշվառումը կազմակերպություններում, Երևան 2004թ.
- Առաքելյան Կ. Ա. Կազմակերպության տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան, 2005թ.
- Ա. Անդրեասյան Տնտեսական գործունեության վերլուծություն Երևան 2003
- Պ. Քալանթարյան, Արտադրական բիզնեսի կազմակերպում, Երևան 2005,
- Ефимова О. В. Финансовий анализ: методы и процедуры. М. ФиС. 2001г,
- Г. В. Савицкая Экономический анализ Москва “ Новое знание” 2003
- Гаджинский А.М., Логистика. Учебник для высших и средних спец. учебных заведений.,М.,”Маркетинг”, 2001.
- Гительман Л.Д., Преобразующий менеджмент: Лидерам реорганизации и консултантам по управлению. Учебное пособие. М., “Дело”, 1999.
- Дженстер Пер, Хасси Дэвид, Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей. Пер. с англ., М., Издательский дом “Вильямс”, 2003.
- ….