Առևտրային բանկերում հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում

Գին՝ 25000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12740

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱԿՆԱՐԿ

ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Բանկային համակարգում հաճախորդների սպասարկման մեթոդաբնությունը, տեսակները և գործընթացները

Աշխատակիցների գործունեության արդյունավետության գնահատումը և մոտիվացիոն համակարգերի կիրառումը որպես հաճախորդ-բանկ հարաբերությունների կառավարման գործիք Էվոկաբանկում

Նոր հաճախորդների ներգրավման և սպասարկման որակի բարձրացման մեխանիզմների  կատարելագործումը Էվոկաբանկում

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Ներկայիս արագ փոփոխվող աշխարհում փոխվում է նաև գործարար միջավայրը և այն եղանակները, որով ընկերությունները կենտրոնացնում են իրենց մարքեթինգային ջանքերը: Այսինքն շեշտը պետք է դրվի ոչ թե ընկերության կամ ապրանքի վրա, այլ վերջնական սպառողի: Առաջինը պետք է ստեղծվի ոչ թե ապրանքը կամ ծառայությունը՝ ինչպես արվել է նախկինում, այլ պետք է ուսումնասիրվեն գնորդի ցանկություններն ու խնդիրները: Շուկայավարումը գոյություն ունի՝ օգնելու կազմակերպություններին ստեղծել արժեք հաճախորդի համար: Այդ պատճառով հաճախորդը հանդիսանում է շուկայավարման հիմքը:

Գրականության ցանկ

  1. Մանուկյան Գ.Մ., Սոցիալական կանխատեսման հիմունքներ, 2006թ.
  2. ԱՎԾ, Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2021, 2022, 2023 թվականի հունվար-դեկտեմբերին, www.armstat.am/am
  3. Էվոկաբանկի Մարդկային ռեսուրսների կառավարման կարգը, https://www.evocabank.am/about/general-information.html
  4. Андрей Зинкевич.Конвейер клиентов,как привлекать и удерживать клиентов-2014г
  5. Бойдейл, Т. Как улучшить управление организацией [Текст]: посо-бие для руководителей / Т. Бойдейл. –М. : АО «ИНФРА –М», АОЗТ «Пре-мьер», 1995
  6. Ведущий портал о кадровом менеджменте, управление на основе постановки целей в начале отчетного периода и контроле их достижения в конце, hrm.ru/db/hrm/Management_by_Objectives/glossary.html
  7. Время тяжелых денег //Компания. 1999, №31 (199):
  8. Гай Кавасаки. Стартап по Кавасаки: Проверенные методы начала любого дела = Art of the start 2.0: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything. — М.: Альпина Паблишер, 2016
  9. Котунов,Р. В.Обслуживание клиентов как конкурентное преиму-щество [Текст] / Р. В.Котунов. –М. : Знание, 2014
  10. М. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000
  11. ….
Պատվիրել/