Գին՝ 40000դրամ
Էջերի քանակ՝ 80էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1306
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Գովազդային գործունեության մշակման մարքեթինգային հիմքերը
1.1. Գովազդի գործառույթնները և նպատակները
1.2. Գովազդային գործունեության առանձնահատկությունները
1.3. Գովազդի պլանի մշակման փուլերը
Գլուխ 2. Գովազդային արշավների մշակման հիմնախնդիրները ՀՀ կազմակերպություններում
2.1. Գովազդային արշավների կարգավորումը ՀՀ-ում
2.2. ՀՀ կազմակերպությունների գովազդային գործունեության հիմնախնդիրները
Գլուխ 3. Գովազդային արշավների մշակումը «Գրանդ Քենդի» ընկերությունում
3.1. «Գրանդ Քենդի» ընկերության մարքեթինգային գործունեության նկարագիրը
3.2. «Գրանդ Քենդի» ընկերության գովազդային արշավների մշակման գործընթացը
3.3. «Գրանդ Քենդի» և «Ռոշեն» ընկերությունների գովազդային արշավների մշակման առանձնահատկությունների համեմատական վերլուծությունը
Եզրակացություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենք
2. «Գովազդի մասին» Բելառուսի Հանրապետության օրենք
3. «Գովազդի մասին» ՌԴ օրենք
4. «Գովազդի մասին» Տաջիկստանի Հանրապետության օրենք
5. «Գովազդի մասին» Ուկրաինայի օրենք
6. «Հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենք
7. «Հեռահաղորդակցության, հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին օրենքների ժողովածու» 2000թ., ոչ պաշտոնական հրատարակություն («Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքը)
8. А. Н. Романова «Маркетинг» под ред. 1996 г.
9. Бове К., Аренс У. Современная реклама. Творчество в составлении рекламных текстов (перев. с англ.), М., 1995 г.
…